۰
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳

نبرد دختران فوتسال برای آخرین سهمیه پلی‌آف

در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان رقابت برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر صعود کنده به پلی آف قهرمانی حساس‌تر شده است.
در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان رقابت برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر صعود کنده به پلی آف قهرمانی حساس‌تر شده است.
به گزارش ایسنا، تنها دو هفته به پایان لیگ برتر فوتسال بانوان باقی مانده است و تکلیف دو تیم صعود کننده به پلی آف قهرمانی به طور قطعی مشخص شده، ملی حفاری صدرنشین و نامی نو اصفهان با اختلاف امتیازی که با سایر تیم‌ها دارند خود را دست نیافتنی کردند و حتی اگر هر دو دیدار باقی مانده خود را واگذار کنند باز هم به عنوان اول و دوم جدول رده بندی به پلی آف صعود می‌کنند. دختران کویر مس کرمان در این هفته با پویندگان صنعت فجر شیراز بازی می‌کند و با توجه به وضعیت این تیم در دو هفته‌ اخیر احتمال برد تیم کرمانی زیاد است در هفته پایانی نیز بازی راحتی برابر دریژنو فرخ شهر دارد تا حدی صعود خود را قطعی کرده است.
اما تیم مس رفسنجان که تا هفته‌های گذشته برای حضور در جمع چهار تیم با صنعت فجر شیراز در رقابت بود اکنون از طرف پالایش نفت آبادان احساس خطر می‌کند. اختلاف تیم مس با نفت یک امتیاز است و باید تلاش کند تا در دو دیدار باقی مانده خود به برتری برسد البته مس در این دو هفته با تیم های دریژنو فرخ شهر و استقلال ساری که به ترتیب در رتبه‌های نهم و یازدهم قرار دارند، بازی دارد. اما پالایش این هفته ملی حفاری صدرنشین را پیش رو دارد و اکنون که نزدیکی چهار تیم برتر است باید تلاش کند در این دیدار به برتری برسد.
علاوه بر این در بخش گلزنان نیز رقابتی نزدیکی بین بازیکنان در جریان است، سارا شیربیگی از تیم نامی نو اصفهان با ۲۷ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و فاطمه ارژنگی از تیم دختران کویر مس کرمان با ۲۶ و سحر پاپی از ملی حفاری ایران با ۲۵ گل در تعقیب او هستند. نجمه کریمی نسب از تیم دختران کویر مس کرمان و رویا کلاتی از هیات فوتبال خراسان رضوی بازیکنان ۲۱ گله لیگ هستند.
*بازی‌های هفته بیست و یکم:
جمعه ۱۴ دی، ساعت ۱۱ صبح

دختران کویر مس کرمان _ پویندگان صنعت فجر شیراز، سالن شهرداری کرمان
مس رفسنجان _ دریژنو فرخ شهر، سالن پیام نور رفسنجان
پالایش نفت آبادان _ ملی حفاری ایران، مجموعه ۱۷ شهریور آبادان
شهرداری رشت _ استقلال ساری، سالن اتش نشانی رشت
هیات فوتبال خراسان رضوی _ پارس آرا شیراز، سالن شهید بهشتی مشهد
کد مطلب: 100355
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *