۰
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰

می‌خواهیم شروع خوبی داشته باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی شروع خوبی در جام ملت‌های آسیا داشته باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی شروع خوبی در جام ملت‌های آسیا داشته باشد.
به گزارش ايسنا، تمرین‌های تیم ملی فوتبال ایران قبل از اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا در ابوظبی امارات برگزار می‌شود و ملی‌پوشان زیر نظر کارلوس کی‌روش خودشان را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین‌های تیم ملی با اعلام اینکه بزرگ‌ترین اشتباه ممکن این است که حریفان را دست کم گرفت گفت: من می‌دانم که ما در شرایط خوبی هستیم وقتی بخواهیم درباره رده‌بندی فیفا صحبت کنیم ولی یک چیزی را به من بگویید؛ کدام تیم‌ها از 5 تیم برتر رده‌بندی فیفا توانستند به فینال جام جهانی روسیه برسند؟ آنچه اهمیت دارد این است که شما در روز مسابقه قادر به انجام چه چیزی در زمین بازی هستید؟
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه صحبت خود افزود: ما در حال انجام مرحله پایانی تمرین‌های خودمان هستیم و به پایان آن نزدیک می‌شویم. می‌خواهیم مطمئن شویم که همه چیز خوب و آماده است. وقتی دوشنبه برابر حریف‌مان یمن قرار بگیریم، می‌خواهیم فقط به این مسابقه فکر کنیم. در حال حاضر فقط بازی با یمن برای ما اهمیت دارد. ما برای آن‌ها احترام قائل هستیم و می‌دانیم که همه تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا از جمله یمن در آرزوی صعود از گروه‌شان هستند ولی ما می‌خواهیم شروع خوبی در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم. مسیر خیلی طولانی طی کردیم و خدا بخواهد تا جایی که ممکن است در جام ملت‌های آسیا بالا برویم.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: در تورنمنت‌ها خیلی مهم است که شروع خوبی داشته باشید ولی بیش از آن مهم این است که چطور مسابقه‌ها را تمام کنیم. هر موفقیت بزرگی با قدم‌های کوچک حاصل می‌شود و ما باید برای هدف‌مان ثبات داشته باشیم. باید در این راه آماده لحظات خاص باشیم لحظاتی که آسان نخواهند بود. از نظر ذهنی خیلی باید قوی و قدرتمند باشیم.
تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین تیم آسیا در رده‌بندی با ترکیب خوب در جام ملت‌های آسیا حاضر است.
کی‌روش در پایان صحبت خود گفت: نشستن در خانه و اظهار نظر کردن کار آسانی است. شما بدون برنده شدن نمی‌توانید به جام برسید و بدون اینکه بازی‌تان را با برد شروع کنید و همین طور پیش بروید و بازی دوم و سوم را انجام دهید به این مهم نمی‌رسید. الان اصلا مهم نیست در جام ملت‌ها قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. همان طور که گفتم فقط بازی با یمن الان اهمیت دارد و این همان چیزی است که ذهن‌مان را مشغول کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا دوشنبه با یمن مسابقه خواهد داشت و در ادامه با ویتنام و عراق در مرحله گروهی بازی خواهد داشت.
کد مطلب: 100420
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *