۰
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹

فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از فردا خبر داد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از فردا خبر داد.
به گزارش ایلنا، احد وظیفه درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور با بیان اینکه امروز اکثر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام دارند، گفت: فردا (۱۶ دی‌) شاهد ورود سامانه بارشی در نواحی غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از شمال غرب همچنین دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران هستیم و بارش باران، وزش باد و بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
وی با اشاره به تداوم این سامانه بارشی در روزهای آینده ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی در روز دوشنبه (۱۷ دی) در نواحی جنوب غرب کشور افزایش خواهد داشت و در بخش‌هایی از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و شمال بوشهر بارش باران به‌صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد و بارش پراکنده در سواحل دریای خزر، برخی نواحی شمال شرق، شرق و مرکز کشور تصریح کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشترین و کمترین دمای تهران ۹ و ۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. البته تا ده روز آینده کاهش دمای محسوسی در نقاط مختلف کشور پیش‌بینی نمی‌شود.
کد مطلب: 100442
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *