۰
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷

حمله شبانه به مدافع حقوق حیوانات در تبریز

صبح امروز خبری مبنی بر حمله شبانه به مدافع حقوق حیوانات در تبریز در فضای مجازی منتشر شد که برای بررسی صحت و سقم و علت حادثه با فردی که مورد حمله واقع شده گفت‌وگو کردیم.
صبح امروز خبری مبنی بر حمله شبانه به مدافع حقوق حیوانات در تبریز در فضای مجازی منتشر شد که برای بررسی صحت و سقم و علت حادثه با فردی که مورد حمله واقع شده گفت‌وگو کردیم.
«ژیلا پورایرانی»، مدیر پناهگاه حیوانات پردیس تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات حادثه مدعی شد که ساعت 24 شب گذشته با تماس تلفنی به بهانه‌ی رسیدگی به بیمار بدحال، بنده را به درب خانه کشاندند که در این حین با سه جوان قمه به دست مواجه شدم، آن‌ها به سمت خانواده‌ام حمله کردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند، این افراد به صورت وحشیانه عربده می‌کشیدند، به سختی به پلیس اطلاع دادم اما دو دقیقه قبل از رسیدن پلیس، این افراد از محل متواری شدند. 
وی با بیان این‌که حدود یک ماه گذشته با دریافت گزارشی مبنی بر شکنجه‌ی یک قلاده سگ توسط صاحبش با اتو، بستگان این فرد با هماهنگی بنده، سگ را به کلینیک درمانی اعزام کردند، گفت: علی رغم انجام اقدامات درمانی روی سگ، حیوان تلف و گواهی فوت آن نیز صادر شد. 
 مدیر پناهگاه حیوانات پردیس تبریز با بیان این‌که صاحب این سگ، بنده را به‌علت حمایت از حیوانات به اسیدپاشی تهدید ‌کرد، گفت: بنده مطمئن هستم که افراد حمله‌کننده به بنده، همان صاحب سگ بودند و بنده همه اطلاعات و جزئیات این جریانات را به پلیس توضیح داده‌ام و اکنون نیز وکیل انجمن، شکوایه‌ای را آماده می‌کند تا هر چه  سریع‌تراقدامات قانونی برای آن انجام شود. 
وی با گلایه ازعدم علاقه‌مندی همسایگان نسبت به فعالیتش در حوزه‌ی حیوانات، افزود: بنده چرا به‌علت حیوان‌دوستی چنین تاوان سنگینی را باید پرداخت کنم، آیا بنده با عمل به وظیفه‌ی شهروندی‌ام کار اشتباهی انجام داده‌ام؟ با حمایت از هر حیوان بیماری هر کسی انگشت اتهام را به سمت بنده نشانه می‌رود.
پورایرانی با بیان این‌که کسی از ما به‌عنوان سازمان مردم نهاد حمایت نمی‌کند، گفت: بنده با حمایت از حیوانات هیچ کارخلاف اخلاقی انجام نمی‌دهم و از دادستان تبریز خواهش می‌کنم از افراد حامی حقوق حیوانات حمایت کند، ما خودمان مخالف سگ گردانی و نگهداری حیوانات در داخل خانه هستیم، دستگاه قضایی باید از توله کشی برخی از دامپزشکان جلوگیری کند و با چنین افراد روانی که با حیوانات وحشیانه رفتار می‌کنند، به صورت ریشه‌ای برخورد کند. 
 وی ادامه داد: در حمله‌ی دیشب قلب مادر بنده از شدت ناراحتی دچار مشکل شده و کمر پدرم نیز به‌علت شدت ضرب و شتم  مشکل پیدا کرده است، والدین بنده چه گناهی دارند که چنین جریانی را باید تجربه کنند؟.
کد مطلب: 100701
برچسب ها: تبریز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *