کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارنظر عجیب سرمربی هند

19 دی 1397 ساعت 14:31

سرمربی تیم ملی هند که از پیروزی در جام ملت‌های آسیا سرمست است، از جاه طلبی‌های خود گفت.


سرمربی تیم ملی هند که از پیروزی در جام ملت‌های آسیا سرمست است، از جاه طلبی‌های خود گفت.
به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، تیم ملی فوتبال هند در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا فراتر از انتظار ظاهر شد و با نتیجه ۴ بر یک تایلند را شکست داد.
استفان کنستانتین، سرمربی هند بعد از برتری تیمش حالا از آرزوهای بزرگ خود با این تیم گفت: با وجود همه چیزها باید بهتر و بهتر شویم. فوتبال هند خیلی جا برای بهتر شدن دارد و خیلی از مسائل مدیریتی و مربیگری در این تیم باید اصلاح شود و بهبود یابد. الان مهم است که فوتبال هند در مسیر پیشرفت به کار خود ادامه دهد. بالاخره موفق شدیم که برای فوتبال هند احترام بخریم و باعث شویم همه به فوتبال هند احترام بگذارند؛ غول خفته‌ای را که چهار سال پیش کشته و دفن شده بود زنده کردیم. 
تیم ملی فوتبال هند باید در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا در حالی برابر امارات میزبان قرار گیرد که با ۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و حتی تساوی در این دیدار نیز می‌تواند مسیر صعود هندی‌ها به دور بعد را هموار کند. 
کنستانتین در پایان گفت: دو بازی خیلی سختی در پیش داریم. بازی با بحرین خیلی سخت است و همه دیدیم که در بازی نخست چه بازی خوبی انجام داد. امارات هم میزبان رقابت‌هاست و بازی با این تیم هم سختی‌های زیادی خواهد داشت. سعی می‌کنیم هر دو دیدار باقی مانده خودمان را در این گروه ببریم و با قاطعیت راهی مرحله بعد شویم.


کد مطلب: 100761

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/100761/اظهارنظر-عجیب-سرمربی-هند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir