۰
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴

انتقاد خادم به فراری دادن بخش خصوصی

معاون وزیر ورزش و جوانان از حاشیه‌سازی برای بخش خصوصی علاقه‌مند به ورزش به‌عنوان یکی از مشکلات جدی ورزش در کشورمان نام برد و گفت: ورزش از این رویه نادرست زیان می‌بیند.
معاون وزیر ورزش و جوانان از حاشیه‌سازی برای بخش خصوصی علاقه‌مند به ورزش به‌عنوان یکی از مشکلات جدی ورزش در کشورمان نام برد و گفت: ورزش از این رویه نادرست زیان می‌بیند.
به گزارش ایسنا، امیررضا خادم در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با انتقاد از فراری دادن بخش خصوصی از ورزش قهرمانی اظهار کرد: این رویه نادرست سبب می‌شود که دیگر علاقه‌مندان بخش خصوصی رغبتی به سرمایه‌گذاری در ورزش نداشته باشند.
وی ادامه داد: وقتی با آن دسته از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که در ورزش سرمایه‌گذاری کردند برخورد نامناسبی می‌شود دیگر سرمایه‌گذاران به این نتیجه می‌رسند که ورزش جای امنی برای سرمایه‌گذاری نیست و این به ورزش در کشور آسیب جدی وارد می‌کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه متاسفانه برای مدیرانی که توانستند بخش خصوصی را به سرمایه گذاری در ورزش ترغیب کنند هزار برچسب می‌زنند گفت: همین رویه ، کم‌کم شجاعت را از مدیران کشور سلب می‌کند.
وی با بیان اینکه بدیهی است که بخش خصوصی به دنبال منافع خود است افزود: وقتی بخش خصوصی سرمایه زیادی در بخش ورزش هزینه می‌کند بدیهی است که به دنبال منافع مادی و معنوی خود است.
وی با بیان اینکه  سرمایه گذار بخش خصوصی می‌خواهد دیده شود و این به خودی خود چیز بدی نیست گفت: سرمایه‌گذار هزینه می‌کند تا احترام مردم را جلب یا خدمتی به شهر و منطقه‌ای کند و یا در سرمایه‌گذاری به دنبال سود مادی است و هیچکدام از اینها به خودی خود چیز بدی نیست اما متاسفانه آنقدر حاشیه‌سازی می‌کنند که سرمایه‌گذار بخش خصوصی فراری می‌شود.
خادم با اذعان به اینکه ما نیازمند بخش خصوصی هستیم ادامه داد: باید زمینه را برای جذب بخش خصوصی فراهم کنیم چرا که بخش خصوصی می‌تواند به ارتقاء ورزش کمک کند.
وی با اشاره به برخی انتظارات از مدیران ورزش و جوانان از جذب بخش خصوصی به عنوان یکی از این انتظارات نام برد و افزود: ایجاد تعامل با نمایندگان مردم، مسوولان استانی و دستگاه‌های هم‌عرض انتظار دیگری است که مدیران ورزش در استان‌ها باید به آن توجه کنند.
معاون پارلمانی وزیر ورزش از توجه به حوزه جوانان به عنوان یک انتظار به حق نام برد و گفت: وزیر ورزش توجه بسیار ویژه‌ای به این حوزه دارد. برخلاف این دولت، وزارت ورزش در  دولت‌هایگذشته کمتر به حوزه جوانان توجه داشتند اما دکتر سلطانی‌فرد شخصا توجه بسیار ویژه‌ای به این بخش مهم دارد و در استان‌ها نیز باید جوانان مورد توجه قرار گیرند.
تودیع و معارفه متفاوت از منظر امیر خادم
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فتاحی مدیرکل پیشین استان سمنان گفت: ایشان یکی از مدیران خوب استانی بودند و برای همین به مدیرکلی یک استان که در رتبه‌بندی وزارتخانه در درجه اول قرار دارد منصوب شد. ضمن اینکه معاون ایشان که مدتی سرپرست ورزش و جوانان استان بودند نیز به مدیرکلی استان همدان که در جدول استان‌های درجه دو قرار دارد منصوب شدند.
وی با اشاره به انتصاب جانعلی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان سمنان خاطرنشان کرد: ایشان در استان تهران تجربیات ارزشمندی دارد و مطمئن هستیم که این تجربیات به موفقیت ایشان در استان کمک می‌کند.
خادم از این جلسه تودیع و معارفه به عنوان یک جلسه متفاوت نام برد و گفت: این تنها جلسه تودیع و معارفه‌ای است که همه مدیران مرتبط با آن خوشحالند و چرا که هر سه مدیر مرتبط با آن ارتقاء یافتند. مدیرکل پیشین به میریت در یک استان درجه یک (خراسان رضوی)منصوب شده، معاون و سرپرست پیشین به مدیرکلی در یک استان درجه دو(همدان) منصوب شده و مدیرکل جدید نیز از ریاست ورزش و جوانان شهرستان ری به مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ارتقاء پیدا کرده است.
وی در پایان با تقدیر از خدمات مدیرکل پیشین ورزش استان از اهالی ورزش و پیشکسوتان ورزش استان خواست با همراهی و حمایت از مدیرکل جدید به روند رو به رشد ورزش در استان کمک کنند.
کد مطلب: 100786
برچسب ها: خادم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *