۰
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۷

نايب رييس هيات مديره: ذوب‌آهن بيمار بود!

مجيد فيض بخشيان درباره علت تعويض سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: تيم روند خوبي نداشت و ما به دليل عملكرد ضعيف تيم تصميم به تغيير كادر فني گرفتيم.
نايب رييس هيات مديره باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با ایسنا درباره علت تغيير كادر فني اين تيم گفت: اگر بخواهيم حرفه‌اي به مسايل نگاه كنيم در خواهيم يافت كه تيم روند رو به رشدي نداشت. برخي مي‌گويند كه تيم در چند بازي آخر دو پيروزي و يك تساوي كسب كرده بود، در حالي كه اين نتايج با بازي خوب تيم به دست نيامده بود و تيم همچنان بيمار بود.

وي ادامه داد: برابر فولاد به پيروزي رسيديم، اما پيروزي ما در حالي به دست آمد كه باعث خداحافظي كمك داور بازي شد، چون همه دانستند كه گل ما آفسايد بوده است. سايپا را هم با گل از راه دور كه حاصل خلاقيت بازيكنانمان بود شكست داديم. آن هم در حالي صورت گرفت كه سايپا در نيمه دوم كاملا به بازي تسلط داشت و اگر بازي ۱۰ دقيقه ديگر ادامه پيدا مي‌كرد قطعا بازي را مي‌باختيم. در رشت هم با داماش روبرو شديم كه نصف تيمش را نداشت و مربي‌اش تازه يك هفته‌ بود كه به سر تيم آمده بود. بازي هم بدون تماشاگر برگزار مي‌شد!

فيض بخشيان همچنين گفت: با دو برد و يك مساوي نمي شود گفت كه تيم از بحران خارج شده است. آقاي كربكندي هم گفته بود كه تيم يك هفته‌ مي‌برد و يك هفته‌ مي بازد و اين اصلا خوب نبود. تيم ما ثبات لازم را در نتيجه‌گيري نداشت. ما هم با سه بازي تصميم به بركناري مربي نگرفتيم، بلكه مجموع ۱۱ بازي را در نظر گرفتيم.

نايب رييس هيات مديره باشگاه ذوب آهن در ادامه درباره حضور فرهاد كاظمي در راس كادر فني اين تيم به ايسنا گفت: معتقدم كه وضعيت فني تيم با حضور كاظمي بهتر مي‌شود. به هر حال هر تغيير و تحولي مي‌تواند شوك دهنده باشد. اميدوارم اين شوك براي تيم ما مثبت باشد. بازيكنان هم كه حرفه‌اي هستند و به باشگاه تعهد دارند، پس هر كسي سرمربي باشد بايد با او كار كنند.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه چه انتظاري از فرهاد كاظمي به عنوان سرمربي ذوب آهن داريد؟ گفت: در درجه اول تيمي مي‌خواهيم كه در شان نام ذوب آهن بازي كند. ما نمي‌خواهيم كه به هر قيمتي نتيجه‌ بگيريم. مي‌خواهيم تيم ما هم خوب بازي كند و نتيجه‌ بگيرد و هم شئونات باشگاه حفظ شود. اول فصل هم به كربكندي گفتيم انتظار نداريم ذوب آهن بالانشين جدول باشد، اما اين را هم نمي خواستيم كه براي سقوط نكردن دست و پا بزند. حالا هم اگر تيم در پايان فصل بين ششم تا دهم قرار بگيرد انتظار ما برآورده مي‌شود. البته اين نظر من است.

فيض بخشيان درباره برنامه‌هاي فرهاد كاظمي براي ذوب آهن هم گفت: هنوز مستقيما با كاظمي صحبت نكرده ام. اما مديرعامل باشگاه و آقاي ابرقويي‌نژاد با وي حرف زده اند و نظرات باشگاه را به او ابلاغ كرده‌اند. او هم برنامه‌هايي ارائه داده و قرار است امروز اين برنامه‌ها را خدمت مديرعامل كارخانه مطرح كند.
کد مطلب: 10101
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *