۰
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۷

سقوط یک هواپیما در حوالی کرج

یک فروند هواپیمای بوئینگ 707 باری در حوالی صفادشت و در فرودگاه فتح کرج سقوط و همه 10سرنشین آن کشته شدند.
یک فروند هواپیمای بوئینگ 707 باری در حوالی صفادشت و در فرودگاه فتح کرج سقوط و همه 10سرنشین آن کشته شدند. 
به گزارش آخرین‌خبر، به نقل از کن نیوز و ایلنا، تاکنون یک بالگرد و ده آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند. مجتبی خالدی (سخنگوی اورژانس کشور) با تایید این خبر گفت: هنوز نوع هواپیما مشخص نیست ولی اطمینان یافته‌ایم که هواپیما مسافربری نیست. گفته می‌شود هواپیما از نوع باربری و متعلق به قرقیزستان بوده و از فرودگاه پیام کرج پرواز کرده است. 
کلیوند رئیس اورژانس کشور نیز در گفتگو با شبکه خبر گفت: ساعت 8 و 30 دقیقه بنا بر اطلاع و تماس برخی هموطنان این حادثه اعلام شد. 
هرچند برخی رسانه ها اعلام کرده اند که این هواپیما 10 سرنشین داشته اما به گفته رئیس اورژانس کشور تعداد سرنشینان آن 8 یا 9 نفر بوده است.
تصاویر مخابره شده نشان می دهد که همه سرنشینان جان خود را از دست داده اند.
فارس هم روایت این حادثه را اینگونه منتشر کرد که یک فروند بوئینگ 707 باری که از بیشکک عازم فرودگاه پیام کرج بود، به اشتباه در فرودگاه فتح به زمین نشست و خلبان نتوانست هواپیما را روی باند کنترل کند. 
مسئولان می‌گویند دومین اشتباه خلبان ۷۰۷ این بوده است که زمان ورود به باند فرودگاه فتح، نتوانسته هواپیما را کنترل کند و از انتهای باند خارج شده است و به دیواره فرودگاه برخورد کرده است و پس از آن به شهرک مسکونی نزدیک فرودگاه برخورد می‌کند.
کد مطلب: 101023
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *