۰
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶

منشا بوی نامطبوع تهران پیدا نشد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با وجود بررسی همه عوامل احتمالی که می توانستند منشا بوی نامطبوع 12 دی سال جاری باشند، منشا این بو پیدا نشد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با وجود بررسی همه عوامل احتمالی که می توانستند منشا بوی نامطبوع 12 دی سال جاری باشند، منشا این بو پیدا نشد.
به گزارش ایرنا، کیومرث کلانتری روز شنبه در حاشیه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: در مورد ریشه یابی بوی نامطبوع 12 دی که از ساعت 16 تا 20 عصر در سطح شهر متساعد شد، اقدامات بسیاری انجام گرفت.
وی یادآورشد: همکاران سازمان حفاظت محیط زیست از ابتدایی ترین احتمالات و با همکاری تمام دستگاه هایی که می توانست این بو ارتباطی با آنها داشته باشد، بررسی ها را انجام دادند.
کلانتری اظهار داشت: احتمال متساعد شدن بو از فاضلاب محل ساختمان پلاسکو، شکستگی لوله های فاضلاب، آتش سوزی موثر، تزریق مرکاپتان به خطوط لوله گاز، دفع نا مناسب پسماند در هر کدام از مناطق 22 گانه شهر، آراد کوه، نمونه باران و لایه های زیر زمینی به طور کامل بررسی و این احتمال ها در نهایت رد شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: حتی تیم هایی برای نظر سنجی از مردم به مناطق مختلف پایتخت اعزام شدند که بیشترین فراوانی به دست آمده در این نظر سنجی ابتدا مربوط به فاضلاب و سپس مرکاپتان بود.
وی خاطر نشان کرد: اگر در بین زمین و آسمان به دنبال مقصر هستیم، تنها احتمال قوی را فقط به مرکاپتان یا فاضلاب می توانیم بدهیم چون ما دو شبکه گسترده داریم که با هم همپوشانی دارند که یکی گاز و دیگری هم فاضلاب است.
کد مطلب: 101351
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *