۱
۰
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

نمایشگاه نقاشی آرزوهای کودکان بلوچ

نمایشگاه 3 روزه نقاشی کودکان بلوچ با عنوان "نقش آرزوها" 2 تا 4 بهمن ماه از ساعت 16 – 19 در تالار امفی تاتر جامعه مهندسان مشاور ایران برگزار می شود.
نمایشگاه نقاشی آرزوهای کودکان بلوچ
نمایشگاه 3 روزه  نقاشی کودکان بلوچ با عنوان "نقش آرزوها" 2 تا 4 بهمن ماه  از ساعت 16 – 19 در تالار امفی تاتر جامعه مهندسان مشاور ایران برگزار می شود.
در این نمایشگاه که از سوی گروه تور کتاب کودک و جامعه مهندسان مشاور ایران برگزار می شود بیش از 300 نقاشی کودکان بلوچ که آرزوهای خود را نقاشی کرده اند به نمایش در می آید.  این نمایشگاه نقاشی با حمایت انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی ، انجمن جامعه شناسی ایران، انجمن انسان شناسی ایران و شورای کتاب کودک برگزارمی شود.
در ایین گشایش این نمایشگاه نقاشی که با حضور نمایندگان نهاد های مدنی، دانشگاهیان، هنرمندان، مهندسان مشاور، آرشیتکت¬ها و دانشجویان برگزار می شود، ابتدا دکتر بهروز گتمیری رییس جامعه مهندسان مشاور ایران  و پس از وی دکتر هادی خانیکی رییس انجمن مطالعات فرهنگی سخنرانی می کنند سپس دکتر حسین سراج زاده، رییس انجمن جامعه شناسی ایران و دکترمهرداد عربستانی رییس انجمن انسان شناسی ایران و نگین شهری از اعضای شورای کتاب کودک و دکترعباس ویشته  ازگروه  تور کتاب کودک در پانل به بحث در مورد نقاشی های کودکان بلوچ می پردازند.
در این برنامه دو فیلم کوتاه نیز از فعالیت های تور کتاب کودک بویژه در بلوچستان نمایش می یابد. پس از پایان برنامه پانل و پذیرایی، حاضران از نمایشگاه نقاشی های کودکان بلوچ بازدید می کنند.
گفتنی است با در امد حاصل از فروش نقاشی ها و کمک حامیان مالی این نمایشگاه در چند مدرسه ابتدایی بلوچستان کتابخانه کودک برپا می شود.
 
کد مطلب: 101454
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مهدیس ناصری فر
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم امام زمان را همین الان جلوی خودم ببینم و دست او را بگیرم و دعا کنم و آرزوم براورده بشه ان شاللاه