۰
دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

اخاذی شیطانی پسر 19ساله از دختر ۱۴ساله

رییس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری پسر جوانی که با آزار و اذیت جنسی و فیلمبرداری از دختر ۱۴ ساله اقدام به اخاذی از طعمه‌اش می‌کرد، خبر داد.
رییس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری پسر جوانی که با آزار و اذیت جنسی و فیلمبرداری از دختر ۱۴ ساله اقدام به اخاذی از طعمه‌اش می‌کرد، خبر داد.
به گزارش ایلنا، سرهنگ تورج کاظمی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: روز ۲۰ دی ماه سال جاری پدر جوانی با حضور در اداره پلیس فتای تهران از ماجرای شومی که برای دخترش رقم خورده بود پرده برداشت.
وی افزود: پدر جوان در اظهاراتش عنوان کرد که دخترم چندی قبل در یکی از کانال‌های تلگرامی با پسر جوانی که محسن نام دارد آشنا شده و بعد از اعتمادسازی دخترم را از خانه‌مان در منطقه جیهون بیرون کشید تا همدیگر را در خیابان ملاقات کنند.
سرهنگ کاظمی ادامه داد: ماموران در تحقیق از پدر دختر ۱۴ ساله پی‌بردند که پسر جوان پس از قرار خیابانی که با دختر نوجوان داشته به بهانه‌ای او را به خانه‌شان در منطقه جنت‌آباد کشیده و سپس با تهدید اقدام به آزار و اذیت دختر نوجوان کرده است.
رییس پلیس فتا تهران گفت: در تجسس‌های پلیسی مشخص شد که پسر فریبکار که از این اقدام شومش فیلمبرداری کرده پس از رهایی دختر ۱۴ ساله یک فیلم از صحنه‌های آزار و اذیتش برای مریم ارسال کرده و با تهدید اقدام به اخاذی از او کرده است.
دختر نوجوان نیز از ترس آبرویش و با توجه به تهدیدهای محسن در چند مرحله اقدام به سرقت طلاهای مادرش کرده اما وقتی متوجه می‌شود این اخاذی‌ها و تهدیدها پایانی ندارد برای رهایی از تهدیدهای پسر جوان از پدرش کمک خواسته است.
سرهنگ تورج کاظمی ادامه داد: ماموران پلیس فتا تهران در این شاخه از تحقیقات پی‌بردند که دختر نوجوان در این مجموع ۱۸۰ گرم طلا از مادرش به سرقت برده و در اختیار پسر جوان قرار داده است.
وی عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران با توجه به شماره تلفن پسر جوان و اقدامات فنی موفق به شناسایی خانه محسن در منطقه جنت آباد شدند و روز شنبه ۲۹ دی ماه در عملیاتی غافلگیرانه این جوان دستگیر شد.
سرهنگ تورج کاظمی گفت: پسر جوان ابتدا خود را بیگناه معرفی کرد اما وقتی ماموران در بررسی گوشی موبایل وی فیلم صحنه تجاوز به دختر نوجوان را کشف کردند به ناچار لب به سخن باز کرد.
بنا به این گزارش، محسن ۱۹ ساله پس از اعتراف به اقدام شومش برای سیرمراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.
کد مطلب: 101930
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *