۰
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹

عملیات پاکسازی سه محله تهران از معتادان

رئیس پلیس پایتخت جزئیات عملیات گسترده پلیس پایتخت برای برخورد با فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در شوش، مولوی و هرندی را تشریح کرد.
رئیس پلیس پایتخت جزئیات عملیات گسترده پلیس پایتخت برای برخورد با فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در شوش، مولوی و هرندی را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای این عملیات گفت: ۱۳۰ تیم عملیاتی از پلیس‌های تخصصی پایتخت در اجرای این طرح که از صبح امروز آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد، حضور دارند و تاکنون بالغ بر ۱۰۰ منزل که از ۱۰ تا ۱۰۰ معتاد و خرده‌فروش در آن استقرار داشتند پاکسازی شد.
وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ خرده‌ فروش مواد مخدر تا به لحظه از اجرای عملیات، شناسایی و دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: از این افراد مقادیر قابل توجهی انواع موادمخدر کشف و ضبط شده است.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در منازل پاکسازی شده جرایم مختلفی همچون خرید، فروش و تزریق مواد مخدر و حتی خرید و فروش مشروبات الکلی نیز انجام می‌شد، گفت: تمامی این خانه‌ها و کوچه پس کوچه‌های محلات شوش، مولوی و هرندی بنا به درخواست مردم از لوث وجود خرده فروشان و معتادان متجاهر پاکسازی خواهد شد.
سردار رحیمی با بیان اینکه خرده‌فروشان دستگیر شده با دستور قضائی به زندان منتقل خواهند شد، گفت: معتادان متجاهر نیز برای مدت شش تا یک سال تحویل مراکز بازپروری می‌شوند.
فرمانده انتظامی تهران با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد افرادی که در زمینه مواد مخدر فعالیت دارند در جرایمی مانند سرقت نیز فعال هستند، یادآور شد: این طرح با جدیت ادامه خواهد داشت و مقطعی نیست، کما اینکه پیش از این میادین و معابر اصلی از وجود موادفروشان پاکسازی شده بود و هم اکنون نیز عملیات پاکسازی کامل کوچه و پس کوچه‌ها از لوث وجود موادفروشان با جدیت ادامه دارد.
کد مطلب: 102033
برچسب ها: معتاد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *