۰
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵

سردار معروفی: جنگ امتحان توده‌های مردم بود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت:امروز زمان امتحان نخبگان است و نخبگان از مردم عقب مانده‌اند و عده‌ای باختند که نمونه آن اتفاقات سال ۱۳۸۸ بود و این سال امت ما ثابت کرد.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت:امروز زمان امتحان نخبگان است و نخبگان از مردم عقب مانده‌اند و عده‌ای باختند که نمونه آن اتفاقات سال ۱۳۸۸ بود و این سال امت ما ثابت کرد.
به گزارش ایسنا، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در آئین اختتامیه «جشنواره ره آورد سرزمین نور» استان گلستان با اشاره به اینکه امروز بزرگترین کار عمیق فرهنگی در شبکه‎سازی فرهنگی کشور، حوزه دفاع مقدس است بیان کرد: هر چیزی که در دوران دفاع مقدس به دست آوردیم برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی بود و به همین دلیل این دوران ماندگار شده است.
وی افزود: حوزه دفاع مقدس به‎وسیله راهیان نور می‌تواند در کشور پرورش و گفتمان‎سازی شود چرا که در حوزه راهیان نور همه ملت و طوایف همانند دوران دفاع مقدس مشارکت می‌کنند. اقشار مختلف مردم با حضور قلب در راهیان نور حضور می‌یابند. کسی که از ته دل در این سرزمین نورانی قدم می‌گذارد و آن صحنه‌های ارزشمند را می‌بیند با تغییر نگرش می‌تواند برای خود و جامعه مؤثر باشد.
این رزمنده دوران دفاع مقدس یادآور شد: هشت سال به فرمان امام با دشمنان مقابله کردیم و بعد امام آتش‌بس را پذیرفت و مردم نیمروز دست لبیک را بالا نگه داشته و آن نیمروز از هشت سال جنگ مهم‌تر بود و این نشان داد امتحان جنگ امتحان توده‌های مردم بود و ما پیروز شدیم. امروز زمان امتحان نخبگان است و نخبگان از مردم عقب مانده‌اند و عده‌ای باختند که نمونه آن اتفاقات سال ۱۳۸۸ بود و این سال امت ما ثابت کرد دیگر کربلا تکرار نخواهد شد.
سردار معروفی در پایان گفت: ما توصیه می‌کنیم مسئولان از این راهیان نور به‎عنوان کار عمیق فرهنگی پشتیبانی کنند تا ما هر روز شاهد پیشرفت بهتری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران باشیم.
کد مطلب: 102070
برچسب ها: جنگ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *