کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عامل ذبح گوشت الاغ در اصفهان دستگیر شد

10 بهمن 1397 ساعت 14:53

فرمانده انتظامی اصفهان از شناسایی و دستگیری عامل ذبح گوشت الاغ در یکی از روستاهای این استان خبر داد.


فرمانده انتظامی اصفهان از شناسایی و دستگیری عامل ذبح گوشت الاغ در یکی از روستاهای این استان خبر داد.
امروز خبری مبنی بر کشف لاشه سه راس الاغ و 15 الاغ زنده در اطراف شهرستان های فلاورجان و دستگیری قصاب و توزیع کننده آن منتشر شد که واکنش های بسیاری در بین کاربران شبکه های اجتماعی داشت.
به گزارش ایرنا، سردار مهدی معصوم بیگی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فرد متخلف قبل از توزیع و عرضه حیوان ذبح شده توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.
وی به مردم اطمینان خاطر داد که پلیس بر میدان های عرضه دام و تولید گوشت اشراف کامل دارد و اجازه هیچ گونه سودجویی به متخلفان نخواهد داد.

**طرح دیده بان با هدف برخورد با خودروهای آلاینده اجرا می شود
رییس پلیس استان اصفهان به طرح های متعدد پلیس برای کاهش سطح آلایندگی هوای کلانشهر اصفهان اشاره و اضافه کرد: در این راستا طرحی با عنوان دیده بان با همکاری شهرداری اصفهان برای کنترل و برخورد با خودروهای آلاینده در مسیر تردد آنها اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح موارد معاینه فنی که مربوط به آلایندگی هوا می شود بررسی و کنترل و با متخلفان برخورد می شود.
سردار معصوم بیگی افزود: در این راستا در 10 ماهه امسال بر بالغ بر 358 هزار خودروی فاقد معاینه اعمال جریمه صورت گرفته است.

**690 نفر در حوادث جاده ای درون و برون شهری جان باختند
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در مدت 10 ماهه امسال 600 نفر در تصادفات درون شهری و برون شهری این استان جان خود را از دست دادند.
وی بیان کرد : از این تعداد394 نفر در جاده های برون شهری و 296 نفر در جاده های درون شهری بر اثر تصادف فوت کردند.
وی همچنین آمار مصدومان حوادث رانندگی را در مدت 10 ماهه امسال 9 هزار و 157 نفر در شهرها و پنج هزار و 401 نفر در جاده های برون شهری برشمرد.

**30 تن مواد مخدر در اصفهان کشف شد
سردار معصوم بیگی به کشف 30 تن مواد مخدر در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: یک هزار و ۳۰۰ طرح پاک‌ سازی در نقاط آلوده به مواد مخدر انجام شد.
وی به دستگیری ۱۳۶ باند توزیع مواد مخدر در این مدت اشاره کرد و گفت: در این مدت 203 نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در استان جان باختند.
رییس پلیس استان اصفهان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تشکیل یکهزار و 300 پرونده اشاره کرد و گفت: پرونده های بالای 500 میلیون تومان در این مدت نسبت به مدت مشابه در سال قبل 27 درصد افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط 729 دستگاه خودروی حامل قاچاق کالا در استان توقیف شده است.
وی شناسنامه دار کردن 578 انبار در استان را بمنظور اشراف بر قاچاق و احتکار کالا از دیگر اقدامات نیروی انتظامی برشمرد.

**سامانه نمایشگاه مجازی اموال سرقتی مکشوفه در اصفهان دایر می شود
سردار معصوم بیگی به راه اندازی سامانه نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه سرقتی در اصفهان خبر داد و گفت: این سامانه ابتدا در تهران دایر شده بود و بتازگی در اصفهان نیز دایر می شود.
وی، هدف از راه اندازی این سامانه را تلاش برای برگشت هرچه سریعتر اموال سرقتی مکشوفه به مالباختگان عنوان کرد.
وی به شناسایی 122 باند سرقت در مدت 10 ماهه امسال در استان اشاره کرد و گفت: بیشترین باندهای سارق مربوط به سرقت از منازل بود.
رییس پلیس استان اصفهان افزود: آمار کسانی که به اتهام سرقت در این مدت دستگیر شدند نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است که این نشان از کوشا و فعال بودن پلیس در پیشگیری و حضور در صحنه های جرم است.


کد مطلب: 102078

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/102078/عامل-ذبح-گوشت-الاغ-اصفهان-دستگیر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir