کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کواکبیان در اختتامیه همایش ملی کارآفرینی تولید ملی و توسعه اقتصادی:

طرفداران فیلترینگ ظاهرا با دنیای جدید آشنا نیستند

کارآفرینان وضعیت فعلی معیشتی مردم را حتما در نظر بگیرند

10 بهمن 1397 ساعت 17:23

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فضای کسب و کار نیازمند استفاده بهینه از فضای مجازی و اینترنت است به همین دلیل کسانی که حرف از فیلترینگ می زنند ظاهرا اطلاعی از دنیای کسب و کار امروزی ندارند.


 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فضای کسب و کار نیازمند استفاده بهینه از فضای مجازی و اینترنت است به همین دلیل کسانی که حرف از فیلترینگ می زنند ظاهرا اطلاعی از دنیای کسب و کار امروزی ندارند.
به گزارش ایرنا، مصطفی کواکبیان در اختتامیه همایش ملی کارآفرینی تولید ملی و توسعه اقتصادی در سالن کنفرانس دانشکده مدیریت تهران اظهار داشت: برنامه ریزی دقیق مبتنی بر بینش صحیح و درک درست فعالان اقتصادی و توجه به منافع مصرف کنندگان و آشنایی با فضای مجازی برای توسعه کسب و کار اینترنتی سه شرط اساسی برای موفقیت در عرصه کارآفرینی محسوب می شود.
‎عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران افزود: کارآفرینان و فعالان اقتصادی باید با توجه به شرایط اقتصادی کشور کمی از این منافع فردی خود چشم پوشانده و با درک درست از شرایط معیشتی مردم به تولید محصولات جدید اقدام کنند.
‎این نماینده مجلس شفافیت را یکی دیگر از لازمه های بهبود فضای کسب و کار دانست و تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از ما دوست نداریم که شفافیت روی بدهد زیرا دامنه آلودگی ها گاهی اوقات به بخش خصوصی نیز کشیده شده است.
‎کواکبیان با انتقاد از عملکرد خودروسازان کشور خاطرنشان ساخت: شرکت های خودروسازی ایران 80 هزار میلیارد تومان بدهی دارند و این در حالی است که با پیش فروش محصولاتی که هنوز تولید هم نشده است پول از مردم دریافت کرده اند ولی حاضر به تحویل خودرو به آنها نیستند.
‎نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بسیاری از کسانی که خودروهای پیش فروش شده خریداری کرده‌اند طلا و پس انداز فرزندان و خانواده را تحویل خودروسازان داده اند بنابراین نباید حقوق اولیه این افراد نادیده گرفته شود.
‎عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به تحریم های ظالمانه ای که از سوی آمریکا و متحدانش به ایران تحمیل شده است گفت: پدیده ترامپ به گونه ای نیست که بگوییم با مذاکره با این شخص می توانیم از تحریم ها عبور کنیم به علاوه اینکه اروپایی ها نیز نشان دادند که چندان به تعهدات خود پایبند نیستند.
‎وی با اشاره به اینکه اروپاییان در برجام نسبت به ایران تعهداتی داشتند که وقوع دو حادثه را بهانه ای برای عدم پایبندی به تعهدات خود قرار دادند گفت: البته صحبت‌هایی مطرح شده به زودی خط مالی ارتباطی بین ایران و اروپا را برقرار کنند.
 


کد مطلب: 102094

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/102094/طرفداران-فیلترینگ-ظاهرا-دنیای-جدید-آشنا-نیستند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir