۰
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳

بم بدون بازی 3 امتیاز گرفت

در مهمترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز دیدار راه‌یاب و ذوب‌آهن با تساوی به پایان رسید
در مهمترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز دیدار راه‌یاب و ذوب‌آهن با تساوی به پایان رسید
به گزارش فارس، هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری 5 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.
در مهمترین دیدار هفته راه‌یاب ملل مریوان و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند. این دیدار که با نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، نیمه دوم هم هر کدام از تیم‌ها یک گل به ثمر رساندند تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.
شاگردان ایراندوست در تیم ملوان نیز امروز موفق شدند با 4 بر یک پارس جنوبی را شکست دهند. سارا قمی در این دیدار هت‌تریک کرد و یاسمن فرمانی نیز یک گل برای ملوان به ثمر رساند.
سپاهان نیز امروز در دیدار با خلیج فارس شیراز جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه 7 بر یک حریفش را مغلوب کرد. گلهای تیم سپاهان را کوثر کمالی در دقیقه 8، الهام فرهمند در دقایق 15 و 41، هاجر دباغی در دقایق 17، 29(از روی نقطه پنالتی) و 55 و مانیا آسادوریان در دقیقه 79 به ثمر رساندند.
نتایج کامل به شرح زیر است:
ملوان 4 - پارس جنوبی بوشهر یک
سپاهان 7 - خلیج فارس شیراز یک
سپیدار قائمشهر صفر - شهرداری سیرجان 4
راەیاب ملل مریوان صفریک - ذوب‌آهن یک
آذرخش تهران صفر - پالایش گاز ایلام 2
دیدار تیم‌های شهرداری بم و همیاری ارومیه به دلیل عدم حضور ارومیه برگزار نشد. براین اساس 3 امتیاز بازی برای بم کسب می‌شود تا این تیم با 27 امتیاز به صدرنشینی‌اش ادامه دهد.
در جدول رده‌بندی شهرداری بم با 27 امتیاز صدرنشین است. شهرداری سیرجان با 20 امتیاز در رده دوم قرار دارد. سپاهان نیز با برتری در دیدار امروز یک پله صعود کرد و با 19 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
 
کد مطلب: 102123
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *