۰
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۱

سولاری: بهتر است مسی در ال کلاسیکو باشد

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری اعلام کرد بهتر است بهترین‌ها در همه بازی‌ها به میدان بروند.
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری اعلام کرد بهتر است بهترین‌ها در همه بازی‌ها به میدان بروند.
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف بارسلونا می‌رود. سانتیاگو سولاری در نشست خبری پیش از بازی گفت: ال کلاسیکو بازی است بین دو تیمی که رقابت زیادی بین‌شان وجود دارد. برای من ال کلاسیکو دیدار ریورپلاته با بوکاجونیورز، اینتر با میلان، رئال مادرید با بارسلونا و رئال مادرید با اتلتیکومادرید است.
سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: بازی‌های حذفی متفاوت هستند. می‌خواهیم در همه دیدارها پیروز بشویم و مانند بازی‌های گذشته‌مان با جدیت بازی خواهیم کرد. باید تمرکزمان را روی موضوعات مهم باشد که دیدار فردا جز آن است.
سرمربی آرژانتینی درباره آماده بودن همه بازیکنانش گفت: زمانی که همه بازیکنان را در اختیار دارید شرایط سخت‌تر می‌شود چون بعضی از بازیکنان در ترکیب اصلی نمی‌توانند حضور داشته باشند. این سخت‌ترین بخش کار یک سرمربی است. از همه مهم‌تر این است که بازیکنان از هوش، توانایی و قدرت‌شان برای تیم خود استفاده کنند.
حضور لیونل مسی در دیدار فردا شب مشخص نیست. سرمربی مادرید در این باره اظهار کرد: همیشه بهتر است بهترین‌ها در همه بازی‌ها حضور داشته باشند.
کد مطلب: 102455
برچسب ها: مسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *