۰
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳

انتقادها از جشن تولد پر سروصدای نیمار

رسانه‌های فرانسوی معتقدند حضور بازیکنان در جشن تولد مهاجم برزیلی روی عملکرد تیم تاثیر خواهد گذاشت.
رسانه‌های فرانسوی معتقدند حضور بازیکنان در جشن تولد مهاجم برزیلی روی عملکرد تیم تاثیر خواهد گذاشت.
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، نیمار با وجود این که آسیب دیده است و نمی‌تواند بازی کند در مرکز توجه است. تولد باشکوه ۲۷ سالگی مهاجم پاری سن ژرمن خوشایند فرانسوی‌ها قرار نگرفت و آن‌ها معتقدند این جشن روی عملکرد تیم پاریسی تأثیر خواهد گذاشت. شاگردان توماس توخل در حال حاضر در شرایط تعیین کننده‌ای قرار دارند و سه‌شنبه هفته آینده در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی با منچستریونایتد بازی خواهند کرد.
روزنامه لو پاریسین به فصل گذشته اشاره کرد که بازیکن برزیلی چند روز قبل از دیدار برابر رئال مادرید تولد گرفت و پاری سن ژرمن ۳ بر یک در سانتیاگو برنابئو شکست خورد. برنامه پاریسی‌ها در این روزها خیلی فشرده است و در بین هفته‌هایی که این تیم در لیگ قهرمانان استراحت می‌کند باید دو بازی معوقه‌اش در لیگ را انجام دهد. به عنوان مثال شاگردان توخل امشب (چهارشنبه) باید در جام حذفی بازی کنند.
یک بدنساز در لیگ یک گفت: اگر بازیکنان الکل مصرف نکرده باشند و تا دیروقت بیدار نمانده باشند ریسکی وجود نخواهد داشت.
با این حال لو پاریسین نوشت: باوجود این که در جام حذفی تغییراتی در ترکیب اعمال خواهد شد اما برخی از بازیکنان تا پنج صبح هم به خانه بازنگشته بودند. یکی از سرمربیان با سابقه در لیگ یک فرانسه گفت: باورنکردنی است. فکر می‌کردم آن‌ها از سال گذشته درس گرفتند. باشگاه باید در این قضیه دخالت می‌کرد. یک شب پس از شکست برابر لیون، مصرف کمی الکل، برخی از بازیکنان تاوانش را خواهند پرداخت و وضعیت جسمانی‌شان خوب نخواهد بود.
یک سوال دیگر که بی پاسخ مانده این است چطور سرمربی مانند توخل که در استراحت کردن بازیکنان و رژیم‌شان سخت‌گیر است در این باره مخالف نبود. سرمربی آلمانی در این باره اظهار کرد: تولد نیمار بود اما در همان حال او خیلی غمگین بود چون نمی‌تواند با ما بازی کند. ما باید در کنارش باشیم و این موضوع را نشان دهیم. هم‌چنین از او حمایت کنیم چون برایش مهم است.
کد مطلب: 102521
برچسب ها: فرانسه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *