۱
۰
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴

دشمن درصدد جداکردن بازاریان ازنظام است

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: نخستین گروهی که اول انقلاب به امام خمینی(ره) پاسخ دادند بازاریان متدین بودند از همین رو دشمن درصدد است این عقبه را از نظام جدا کند.
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: نخستین گروهی که اول انقلاب به امام خمینی(ره) پاسخ دادند بازاریان متدین بودند از همین رو دشمن درصدد است این عقبه را از نظام جدا کند.
به گزارش ایرنا غلامرضا حسن‌پور روز چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: سال 98 هم فشار دشمن بر بحث اصناف و بازار بیش از پیش خواهد بود اما بسیج تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا مردم به نظام امیدوارتر شوند.
وی ادامه داد: زمان حاضر در شرایط فتنه و جنگ اقتصادی هستیم و سال 97 دشمن تلاش فراوان کرد تا بازار را با این فتنه همراه کند که نتوانست.
وی افزود: سال 98 هم این دشمنی ها مضاعف می شود که علیرغم فشار های خارجی و سوء تدبیر در داخل اما با حمایت بسیج از این فضا هم خارج خواهیم شد.
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور ادامه داد: امام راحل اصناف را بازوان ستبر انقلاب می دانستند.
وی با تاکید بر اینکه کار بسیج در حوزه اصناف سخت است گفت: بسیج علاوه بر مسایل اقتصادی در مباحث فرهنگی بازار نیز وارد شده است.
حسن پور بیان کرد: در بحث آموزش های فقه بازار، کارهایی شروع شده و در نماز اول وقت، احکام شرعی و مسایل اخلاقی بازار که در قالب نظام صنفی، بخشی از آن به عنوان الزام آمده است اقداماتی انجام می شود.
کد مطلب: 102532
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای کاش بجای نماز اول وقت اجناس را به چند برابر به مردم فقیر تحمیل نمی کردند. برخی بازاریان الان دست ستپری برای چپاول طبقه کارگر و حقوق بگیر هستند. واسطه هایی که بدون هیچگونه افزایش در کالا، فقط با دست به دست کردن، حتی از تولید کننده هم بیشتر سود به جیب می زنند.
متاسفانه دولت هم دست آنها را طی چند دهه باز گذاشته است.