۰
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶

پیروانی: صفحه پرسپولیس دست من نیست

مدیر سابق تیم پرسپولیس شایعات مختلف درباره اینکه صفحه رسمی باشگاه در فضای مجازی در اختیار اوست، رد کرد.
مدیر سابق تیم پرسپولیس شایعات مختلف درباره اینکه صفحه رسمی باشگاه در فضای مجازی در اختیار اوست، رد کرد.
به گزارش ایسنا، افشین پیروانی درباره حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی پرسپولیس با پدیده که با روز تولدش مصادف شده، گفت: خیلی خوشحالم که در روز تولدم در ورزشگاه حضور دارم و بهترین هدیه را از پرسپولیس گرفتم. در هر موقعیتی که کنار پرسپولیس باشید، بهترین هدیه است. اکثر تیم‌ها در نیمه فصل دوم سخت به پیروزی می‌رسند اما پرسپولیس توانسته در نیمه نخست به پیروزی برسد. امیدوارم دو گل دیگر بزند که خوشحال به خانه برویم.
او درباره نتایج تیم ملی فوتبال در جام‌ملت‌های آسیا یادآور شد: تیم ما در جام ملت‌های آسیا خوب بود. زمان خوبی بود که به قهرمانی برسیم. فوتبال برد و باخت دارد. فکر می‌کنم با برنامه‌ریزی بهتر، شرایط بهتر و مدیریت بهتر می‌توانستیم نتایج خوبی بگیریم.
مدیر سابق تیم ملی درباره رفتن کی‌روش از ایران نیز گفت: من برای کی‌روش در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم و سعی می‌کنم به گذشته برنگردم.
او درباره اشتباه مدافعان تیم ملی در بازی با ژاپن، اظهار کرد: بازیکنان یک مقدار اشتباه کردند. تا وقتی سوت داور به صدا در نیامده، نباید بازی را متوقف کرد. اگر قبل از بازی با ژاپن تیم قوی‌تری مقابل ما بازی می‌کرد، مقابل ژاپن هم خوب بازی می‌کردیم.
مدیر سابق تیم ملی درباره هزینه‌های زیاد کادر فنی تیم ملی، یادآور شد: اگر قرار است با تیم‌های بزرگ رقابت کنیم، نباید بحث هزینه را وسط بکشیم. فوتبال هزینه دارد. اگر قرار است خوب بازی کنید و نتیجه بگیرید، باید مربی خوب، بازیکنان خوب و امکانات خوب داشته باشید که دست مربی و بازیکن بهانه بدهید. مطرح کردن بحث هزینه در شرایط معمول خوب نیست. باید برای تیم ملی هزینه شود. در همه رشته‌ها باید به این صورت باشد. الان هم اختلافی بین رشته‌های ورزشی به وجود آمده است.
وی با مطرح کردن مثالی در رابطه با اعتراض ورزشکاران غیر فوتبالی به هزینه زیاد در رشته فوتبال، گفت: همه مردم دنیا مسی و رونالدو را می‌شناسند اما بهترین ورزشکاران غیر فوتبال کشورها را چند درصد از هموطنان‌شان هم می‌شناسند. ما هم ورزشکاران خوبی داریم که برای ما افتخارآفرینی کردند. فکرمی‌کنم باید همه حمایت شوند و اختلاف نظر موجود خوب نیست. باید دوستی و رفاقت وجود داشته باشد. قبلاً ورزشکاران همه رشته‌ها در یک اردو بودند. باید رفاقت‌ها بیشتر شود.
پیروانی درباره درخواست کی‌روش قبل از ترک ایران از پروین برای آشتی دادن او با برانکو، گفت: البته این موضوع با نکونام هماهنگ شده بود. علی آقا زحمت کشیدند و تلاش کردند که این اتفاق رخ نداد. کسی با کسی قهر نبود. مصاحبه بر علیه کسی نباید آنقدر حاد شود که این اتفاقات به وجود بیاید. اگر از بالا، بهتر مدیریت می‌شد و حد و مرز بازیکن، مربی و مدیر مشخص بود، این اتفاقات رخ نمی‌داد.
او در واکنش به این سوال که صفحه رسمی پرسپولیس در اینستاگرام در اختیار او است و باشگاه نسبت به این موضوع معترض شده است، گفت: ۸۰۰ صفحه مجازی به نام پرسپولیس وجود دارد. این همه مدت چیزی نگفتند. هیچ نامه‌ای صادر نشده است. خود من اعلام می‌کنم این صفحه دست من نیست و صفحه واقعی باشگاه نیست. به باشگاه گفتم نامه بزنید و این را منهدم کنید. خود من هم نامه می‌زنم و به عنوان رکورددار کاپیتانی می‌گویم این صفحه هواداری را منهدم کنند.
مدیر سابق پرسپولیس درباره عضویت در هیأت مدیره این باشگاه، تاکید کرد: من عاشق پرسپولیس هستم اما اگر قرار باشد برگردم به سمت قبلی بر می‌گردم و عضویت در هیأت مدیره را قبول نمی‌کنم.
وی درباره ملحق شدن منشا به استقلال نیز گفت: من برای منشا آرزوی موفقیت می‌کنم. باشگاه پرسپولیس از هر کسی بزرگ‌تر است. مطمئن باشید ان‌شاءالله این تیم امسال هم قهرمان می‌شود. من فکر می‌کنم با کمی مدیریت بهتر می‌شد این موضوع را به خوبی مدیریت کرد.
کد مطلب: 102540
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *