کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرداخت نجومی مراکش به آرژانتین بخاطر مسی

19 بهمن 1397 ساعت 18:33

فدراسیون فوتبال مراکش تنها در صورت حضور ستاره بارسلونا در دیدار دوستانه برابر آرژانتین، ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار به این فدراسیون خواهد پرداخت.


فدراسیون فوتبال مراکش تنها در صورت حضور ستاره بارسلونا در دیدار دوستانه برابر آرژانتین، ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار به این فدراسیون خواهد پرداخت.
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، حضور لیونل مسی در دیدار دوستانه مراکش و آرژانتین که قرار است ۲۶ مارس در طنجه برگزار شود برای کشور مراکش ۵۰۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت.
فدراسیون فوتبال آرژانتین (AFA) برای این که بازی دوستانه را با کشور آفریقایی انجام دهد خواستار ۱.۱ میلیون دلار شد. فدراسیون فوتبال مراکش (FRMF) این درخواست را به شرط حضور مهاجم بارسلونا قبول کرد.
FRMF اعلام کرد اگر مسی در این دیدار بازی نکند این مبلغ را طبق توافق قبلی کاهش خواهد داد و آرژانتین تنها ۶۰۰ هزار دلار دریافت می‌کند.
ستاره آرژانتینی پس از حذف آلبی سلسته از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که برابر فرانسه اتفاق افتاد هرگز به تیم ملی برنگشت (سی‌ام ژوئن). با وجود این که هنوز رسمی نشده اما مسی ممکن است در بازی‌های دوستانه آرژانتین برابر ونزوئلا و مراکش به تیم ملی بازگردد.
این دیدار دوستانه برای مراکش به منظور آماده سازی برای جام ملت‌های آفریقاست. از طرفی تیم لیونل اسکالونی، کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۹ برزیل را پیش رو دارد. هر دو تورنمنت خرداد ماه برگزار می‌شوند.


کد مطلب: 102599

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/102599/پرداخت-نجومی-مراکش-آرژانتین-بخاطر-مسی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir