۰
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۲

روایت رسانه چینی از بیانات رهبر انقلاب

رادیو بین المللی چین روز شنبه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع افسران نیروی هوایی اشاره کرد و افزود که از دیدگاه رهبر عالی ایران، کشورهای اروپایی غیر قابل اعتماد هستند.
رادیو بین المللی چین روز شنبه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع افسران نیروی هوایی اشاره کرد و افزود که از دیدگاه رهبر عالی ایران، کشورهای اروپایی غیر قابل اعتماد هستند.
به گزارش شنبه شب ایرنا، این رسانه چینی ادامه داد: رهبر ایران در این دیدار، بیعت شگفتی‌ساز همافران با امام خمینی(ره) در 19 بهمن 1357 را تجسم شجاعت، امید به پروردگار، نهراسیدن از دشمن و عمل به وظیفه برشمرد و تاکید کرد: 22 بهمن امسال به یاری پروردگار و در پرتو همین عوامل تاریخ‌ساز به معنای واقعی کلمه دشمن ‌شکن خواهد شد و با هوشیاری ملت و حضور همه‌ سلایق و دیدگاه‌ها، پرشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، رهبر ایران، آمریکا را تجسم «شرارت، خشونت، بحران‌سازی و جنگ‌آفرینی» عنوان و افزودند که مسئولان رژیم آمریکا ضمن اهانت به ملت ایران می‌گویند چرا «مرگ بر آمریکا» می‌گوئید، برای روشن شدن ذهن مقام های آمریکایی تاکید می‌کنم ما کاری به ملت آمریکا نداریم و مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر حاکمان آمریکا که در این دوره، «مرگ بر ترامپ، بولتون و پمپئو» می‌شود.
رادیو بین المللی چین افزود: رهبر ایران در بخش دیگری از سخنان خود درباره پیشنهاد اروپایی‌ها افزود به مسئولان توصیه می‌کنم به این‌ها هم اعتماد نکنند البته نمی‌گوییم با آنها مراوده نداشته باشیم بلکه با چشم بدبینی به اروپایی‌ها نگاه کنید.
رهبر عالی ایران در دیدار یادآورشدند که درباره آمریکا هم از چند سال قبل و در مذاکرات هسته‌ای، نیز در جلسات خصوصی و هم در جلسات عمومی مکرر به مسئولان می‌گفتم به آمریکایی‌ها اعتمادی ندارم و شما هم به قول، حرف، لبخند و امضای آن‌ها اعتماد نکنید اکنون نتیجه این شده است مسئولانی که آن روزها مذاکره می‌کردند، خودشان می‌گویند آمریکا غیر قابل اعتماد است.
کد مطلب: 102640
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *