کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«ایسما» به رکورد مربی استقلال نرسید

21 بهمن 1397 ساعت 13:34

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در حالی رکورد جدید و جالبی در گلزنی از خود به جای گذاشت که همچنان رکورد سریع‌ترین گل استقلال در دست مربی کنونی این تیم است.


مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در حالی رکورد جدید و جالبی در گلزنی از خود به جای گذاشت که همچنان رکورد سریع‌ترین گل استقلال در دست مربی کنونی این تیم است.
به گزارش مهر، «ایسما» مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال تنها ۵۲ ثانیه زمان نیاز داشت تا با زدن یک گل خودش را در دل هواداران استقلال جا دهد و خاطرات خوش گلزنی مامه تیام، ماشین گلزنی فصل گذشته این تیم را زنده کند.
«اسماعیل گونکالوس» درست ۵۲ ثانیه پس از ورودش به زمین توانست نخستین توپی که با پیراهن استقلال نصیبش می شود را به گل تبدیل کند تا رکورد جالبی از خود برای این باشگاه به ثبت برساند.
شاید این سریع ترین گلی باشد که یک بازیکن تازه وارد در استقلال با پیراهن این تیم در تاریخ برگزاری رقابتهای لیگ برتر به ثمر رسانده است، اما رکورد سریع ترین گل یک بازیکن تازه وارد در تیم استقلال کماکان در دست مهاجم سابق و مربی کنونی این تیم است.
بیژن طاهری مربی کنونی تیم استقلال در هفته هفتم از رقابتهای باشگاه‌های تهران در سال ۶۲ درست ۲۰ ثانیه پس از ورودش به زمین توانست اولین توپی که با پیراهن استقلال نصیبش شد را به گل تبدیل کند. 
در حالی که آبی پوشان در هفته هفتم مقابل تیم دارایی با ۵ گل از حریف پیش بودند، طاهری بازیکن جدید آن زمان آنها بعنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و تنها ۲۰ ثانیه پس از ورود به زمین با پاس زنده یاد رضا احدی، گل ششم استقلال را در آن بازی زد تا این سریع ترین گل یک بازیکن جدید در اولین حضورش برای استقلال در تاریخ این باشگاه باشد.
آبی پوشان پس از آن گل یکبار به گل رسیدند تا با نتیجه ۷ بر صفر پیروز آن بازی باشند. جعفر مختاریفر (۲گل)، اصغر حاجیلو، پرویز مظلومی، شاهرخی بیانی، بیژن طاهری و رضا نعلچگر زننده ۷ گل استقلال در آن بازی بودند. این بازی در تاریخ ۸ مهر سال ۶۲ و در ورزشگاه آزادی انجام شده بود. 
 


کد مطلب: 102669

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/102669/ایسما-رکورد-مربی-استقلال-نرسید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir