۰
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹

اتفاق عجیبی که تمرین استقلال را تعطیل کرد

در حالی که بازیکنان و کادر فنی استقلال برای تمرین به مجموعه آزادی رفته بودند یک اتفاق عجیب مانع برگزاری کارهای تاکتیکی آن ها شد.
در حالی که بازیکنان و کادر فنی استقلال برای تمرین به مجموعه آزادی رفته بودند یک اتفاق عجیب مانع برگزاری کارهای تاکتیکی آن ها شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که قرار بود تمرین امروز تیم استقلال از ساعت 11 امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شود اما در کمال تعجب تمرین امروز برگزار نشد!
در حالی که بازیکنان تیم استقلال به همراه اعضای کادر فنی این تیم به زمین شماره ۲ مراجعه کردند متوجه شدند که تیم فوتبال بادران در این زمین در حال تمرین است. بازیکنان به هنگام ورود به رختکن هم متوجه شدند که رختکن ها در اختیار تیم فوتبال بادران است و باید تا پایان تمرین این تیم صبر کنند به همین دلیل دقایقی هم منتظر به پایان رسیدن تمرین شدند که در نهایت با معطلی بیش از حد بازیکنان شفر با ناراحتی تصمیم گرفت تمرین برگزار نشود! این در شرایطی است که کادر فنی و بازیکنان نمی‌دانستند همزمان یک تیم دیگر در این مجموعه در حال تمرین است.
سرمربی تیم استقلال وقتی دید شرایط برگزاری تمرین مهیا نیست و بازیکنان همچنان معطل هستند تا یک تیم دیگر تمرینش به پایان برسد اعلام کرد که تمرین در این محل برگزار نشود.
در صورتی که استقلالی ها بتوانند شرایط برگزاری تمرین در این زمین یا یک مجموعه دیگر را مهیا کنند تمرین آنها در نوبت عصر برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 102682
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *