۰
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵

نامزدهای جشنواره فیلم فجر معرفی میشوند

آزاده‌های دفاع مقدس که سوژه «بیست‌وسه نفر» شدند به اختتامیه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر می‌روند.
آزاده‌های دفاع مقدس که سوژه «بیست‌وسه نفر» شدند به اختتامیه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر می‌روند.
 امروز در سینمای پردیس ملت رسانه‌ها، «آشفتگی»، «حمال طلا» و «ماجرای نیمروز/رد خون» اکران می‌شود و هنرمندان در چارسو، «طلا»، «غلامرضا تختی» و «متری شیش و نیم» را به‌نظاره می‌نشینند. کار ۱۰ روز اکران نهایتاً با سانس پایانی در هر دو سینمای رسانه و هنرمندان به پایان می‌رسد و تکلیف سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر هم فرداشب در برج میلاد روشن خواهد شد.
البته آرای مردمی «شبی که ماه کامل شد»، «متری شیش و نیم»، «سرخپوست»، «غلامرضا تختی» و «ماجرای نیمروز/رد خون» را انتخاب کرده‌اند و بسیاری بر این باورند که جوایز بین همین فیلم‌ها تقسیم خواهد شد. برخی هم اعتقاد دارند همچون سال‌های قبل قرار است سیمرغ‌های عجیب و غریبی اهداء شود.
امشب بعد از اکران آخرین سانس پردیس ملت، نشست خبری عوامل «ماجرای نیمروز/رد خون» برگزار می‌شود و سپس عوامل برگزاری جشنواره، اسامی برترین‌های جشنواره ملی فجر را رسانه‌ای خواهند کرد.
ساعت ۱۸، سالن‌ همایش‌های برج میلاد شاهد و ناظر اهدای سیمرغ‌هایی خواهد بود که به سینماگران برتر در سی و  هفتمین جشنواره ملی فجر اهداء می‌شوند، جشنواره‌ای که هنرمندان و سینماگران باتجربه و جوانی ده روز به رقابت پرداختند و فردا برترین‌هایشان در بخش‌های نگاه نو و سودای سیمرغ، عنوان برتر را به خودشان اختصاص خواهند داد. این برنامه را قرار است محمدرضا شهیدی‌فرد اجرا کند. نکته ویژه‌ای که در این آیین قرار است اتفاق بیفتد و برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، حضور ۲۳ نفر از آزادگان هشت سال دفاع مقدس است که این افراد سوژه فیلم «بیست و سه نفر» جشنواره فیلم فجر هستند.
کد مطلب: 102685
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *