کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر کواکبیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

دستاوردهای انقلاب خوب تبیین نشده است

21 بهمن 1397 ساعت 15:07

دکتر مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: متأسفانه دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خوبی برای نسل جدید و جوان تبیین نشده است و گا‌هی اغراق می‌شود.


دکتر مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌مقدس، با اشاره به اینکه ایمان قوی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس سبب پیروزی شد، اظهار داشت: ایمان قوی رزمندگان، باور به نبرد حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس و اعتقادشان به اطاعت از فرماندهی کل قوا (حضرت امام راحل) باعث پیروزی شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: انسجام و وحدت بین همه نیرو‌ها و همچنین پشتیبانی بی‌دریغ مردم از جمله عواملی است که سبب پیروزی در انقلاب اسلامی شد و همین عوامل در هشت سال جنگ تحمیلی بسیار مؤثر بود و سبب شد تا بتوانیم در برابر قدرت‌‌های جهانی که از صدام بعثی حمایت می‌کردند پیروز شویم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خوبی برای نسل جدید و جوان تبیین نشده است و گا‌هی اغراق می‌شود.
دکتر کواکبیان خاطرنشان کرد: پس از انقلاب اسلامی براساس شاخص‌ها چندین برابر نسبت به پیش از انقلاب پیشرفت داشتیم و این موضوع باید برای نسل جوان تبیین شود.
دکتر کواکبیان اظهار کرد: معتقدم اگر به عوامل پیروزی در انقلاب اسلامی همچون وحدت، انسجام داخلی و پشتیبانی مردم و ایمان به خدا توجه کنیم، قطعا می‌توانیم این دستاورد‌ها را به دنیا معرفی کنیم و حتی بهره مندی لازم را از این دستاورد‌ها داشته باشیم.
 


کد مطلب: 102686

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/102686/دستاوردهای-انقلاب-خوب-تبیین-نشده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir