۰
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹

کار خوبی که از کی‌روش خواسته نشد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه با تاکید بر اینکه کی‌‎روش می‌توانست ثمرات بیشتری برای فوتبال ایران داشته باشد گفت: مسئولان باید از وی کار بیشتری را طلب می‌کردند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه با تاکید بر اینکه کی‌‎روش می‌توانست ثمرات بیشتری برای فوتبال ایران داشته باشد گفت: مسئولان باید از وی کار بیشتری را طلب می‌کردند.
به گزارش مهر، جلال طالبی در خصوص نتیجه حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران گفت: حالا که کی‌روش از ایران رفته و پرونده او بسته شده، بهتر و منصفانه تر می‌شود وی را نقد و در موردش قضاوت کرد.
سرمربی سابق تیم ملی ایران بیان داشت: کی‌روش یکی از بزرگترین مربیانی بود که به فوتبال ایران آمد و در طولانی ترین زمان هم هدایت تیم ملی را بر عهده داشت. او برای تیم ملی خوب کار کرد و حداقل بهره‌ای که به فوتبال ما رساند این بود که توانست امکانات سخت افزاری را برای تیم ملی ایجاد کند.
وی اضافه کرد: کی‌روش کاری کرد تا مربیان بعد از او برای زمین تمرین، کمپ و یکسری امکانات اولیه با فدراسیون جنگ و دعوا نداشته باشند. 
طالبی تصریح کرد: البته باید این را بگویم که ما اصلا استفاده بهینه‌ای از کی‌روش نکردیم. می‌شد در این مدت به جز حضور او در تیم ملی بزرگسالان، استفاده های دیگری هم از وی ببریم. از جمله این که می شد کار نظارت بر تیم‌های ملی پایه را هم به کی‌روش محول کرد. یا تربیت مربیان جوان زیر دست وی در کادر فنی تیم ملی.
مربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه خاطرنشان ساخت: شاید عنوان شود کی‌روش در ساخت مربیان جوان کوتاهی کرده باشد، اما نظر من این است که این موضوع از او خواسته نشد. اگر از او با جدیت می خواستیم کی‌روش امتناع نمی‌کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص جانشین کی‌روش اظهار داشت: سرمربی بعدی تیم ملی حتما باید خارجی باشد. فوتبال ما در حال حاضر پذیرای مربیان داخلی نیست. موضوع دانش و توانمندی مربیان داخلی نیست، بلکه موضوع تبعیضی است که از سوی مسئولان، هواداران، رسانه‌ها و حتی بازیکنان در برخورد با مربیان داخلی و خارجی اعمال می‌شود.
طالبی تاکید کرد: قطعا اگر مربی بعدی تیم ملی ایرانی باشد با چالش‌های زیادی مواجه خواهد شد. چالش‌هایی که مربیان خارجی نخواهند داشت. فدراسیون هم راحت تر است که مربی بعدی تیم ملی خارجی باشد.

 
کد مطلب: 102891
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *