۰
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۱

رفع مشکلات مرزبانان از دغدغه های ماست

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما رفع مشکلات مرزبانان است، گفت: برای حمایت از آنان درخواست هایی از مجلس و دولت شده است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما رفع مشکلات مرزبانان است، گفت: برای حمایت از آنان درخواست هایی از مجلس و دولت شده است.
به گزارش ايرنا، سردار حسین اشتری چهارشنبه شب در جمع نیروهای مرزبانی هنگ مرزی سرخس افزود: نسبت به 10 سال گذشته پیشرفت هایی به دست آورده ایم اما مطلوب نیست، توقع ما از مسئولان این است که علاوه بر افزایش اعتبارات ناجا، انسداد مرزها نیز جزو برنامه های آنان باشد.
وی همچنین گفت:دهه پنجم انقلاب، دوران پیشرفت و رشد کشور خواهد بود و نیروی انتظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اظهار داشت: در کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد که باید توسط مسئولان از روی دوش مردم برداشته شود، دشمن بداند که با عملیات روانی کار به جایی نخواهد برد.
وی با اشاره به قدرت دفاعی موشکی و علمی کشور گفت: داشتن انسجام، همدلی و روحیه برادری به خصوص در میان مرزبانان برای جلوگیری از بروز مشکلات ضروری است و رفع مشکلات معیشت کارکنان به ویژه مرزبانان، یکی از دغدغه های ماست.
فرمانده ناجا افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تصور می کردند انقلاب به چهل سالگی نمی رسد اما همگان عظمت و شکوه انقلاب اسلامی را در 22 بهمن امسال دیدند ، دشمن هر چه بیشتر تهدید کرد، مردم پرشور تر از گذشته در این جشن بزرگ ملی شرکت کردند.
* ضرورت حرفه گرایی در ناجا
سردار اشتری ادامه داد: ناجا باید از نظر تجهیزات، آموزش و مبانی دینی حرفه گرا شده و به آن توجه ویژه داشته باشد.
وی گفت: براساس آخرین نظرسنجی ها ناجا در بین 32 دستگاه مسئول، جایگاه دوم تا چهارم را از نظر اعتماد مردمی کسب کرده است.
سردار اشتری پاسداری از ارزش های اسلامی و حریم مرزها را یکی از وظایف نیروی انتظامی نسبت به انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری دانست و گفت: مرزبانان باید دارای روحیه انقلابی باشند و از نظر افکار دینی و اعتقادی تقویت شوند تا به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی برسیم چرا که نیروی انتظامی، نیروی انقلابی است.
خراسان رضوی حدود یک دهم از طول مرزهای ایران شامل 530 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری ترکمنستان و 302 کیلومتر مرز با افغانستان را داراست.
 
کد مطلب: 102898
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *