۰
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۶

جامعه مدرسین بیانیه داد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای بر حمایت از بیانیه‌ راهبردی رهبر معظم انقلاب در تشریح گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای بر حمایت از بیانیه‌ راهبردی رهبر معظم انقلاب در تشریح گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.
به گزارش ايسنا، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بدین شرح است: انقلاب اسلامی با گذر از گردنه‌های پر پیچ و خم و با پشت سر گذاشتن حوادث و چالش‌هایی گسترده اکنون با بلوغ چهل سالگی خود در مطلع و سرآغاز مسیری روشن‌تر و هموار‌تر گام بر می‌دارد و به ترسیم نقشه راه آینده خود می‌پردازد. در چنین مرحله و نقطه عطفی رهبر حکیم انقلاب اسلامی با بیانیه‌ای راهبردی و تحلیلی کلان و همه جانبه به تشریح سیرت و هویت انقلاب اسلامی پرداخته‌اند و با بیانی فاخر افق‌های پیش روی نظام اسلامی را در مرعی و منظر ملت شهید پرور و سالکان طریق انقلاب تبیین فرموده‌اند. بیانیه راهبردی و عمیق ایشان چراغ راه ما برای ساختن ایران اسلامی و منشوری برای گام دوم انقلاب اسلامی است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر و تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و تجدید بیعت با معظم له آمادگی کامل خود را برای حرکتی پویاتر و پر تحرک تر در صراط پر فروغ انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد و چون همیشه پیشتاز پیگیری و اجرای منویات و رهنمودهای ایشان خواهد بود. در این میان حوزه‌های علمیه و عالمان دینی که همواره با ایثار جان خود از شجره طیبه انقلاب اسلامی صیانت کرده‌اند، امروز نیزتمام توان خود را برای برداشتن گام دوم انقلاب و نقش آفرینی در میدان‌های عمل و مجاهده به منصه ظهور خواهند رساند. امید داریم مردم و مسئولان نیز با التزام و توجه به این منشور برای تحقق فصل جدید زندگی در جمهوری اسلامی ایران گام‌های بلندی بردارند.
لازم است از خروش حماسی و حضور با شکوه و گسترده مردم مؤمن و آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن که بار دیگر تاریخ درخشان ملت ایران را مزین به برگی زرین کرد و مطلع الفجر پنجمین دهه انقلاب اسلامی را در کام ملت و دوستداران نظام اسلامی شیرین و گوارا ساخت، نهایت تشکر و سپاس را داشته باشیم و از درگاه خداوند متعال برای این ملت عزیز، عزت و کرامت را مسئلت نمائیم.
امید است مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی ضمن توجه ویژه به توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب با تمام توان در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی و خدمت به این مردم عزیز و حماسه ساز گام بردارند و شکر نعمت چنین ملت فهیمی را در عمل به جای آورند.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
 
کد مطلب: 102959
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *