۰
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فردی که سه عضو یک خانواده در شهرستان خدابنده را به قتل رسانده بود، توسط عوامل پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فردی که سه عضو یک خانواده در شهرستان خدابنده را به قتل رسانده بود، توسط عوامل پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: این جنایت تلخ و ناگوار، روز چهارشنبه /24 بهمن/ با ورود مخفیانه قاتل به منزل مسکونی مقتولان، اتفاق افتاده است.
وی با بیان اینکه قاتل با استفاده از چوب دستی، مرتکب این قتل ها شده است، اظهار داشت: مقتولان که زن 60 ساله، مرد 80 ساله و مرد معلول جسمی 45 ساله (زن و شوهر و فرزند) بودند با ضربات وارده به سر با چوبدستی به قتل رسیده اند.
رحمتی افزود: مادر خانواده در آستانه اتاق و پدر و پسر نیز در رختخواب پهن شده در کرسی به قتل رسیده بودند که پلیس آگاهی توانست پس از اطلاع از وقوع قتل، در کمتر از پنج ساعت قاتل را شناسایی و دستگیر کند.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: پلیس آگاهی شهرستانهای خدابنده و زنجان با عملیاتی کردن فرضیه ها و بررسی های فنی و علمی پلیسی در نهایت به فردی معتاد و معلوم الحال مظنون شده و نسبت به دستگیری متهم به قتل اقدام کردند که وی در بازجویی های به عمل آمده و با وجود شواهد و دلایل، به انجام این جنایت معترف شد.
رحمتی افزود: در تحقیقات و بازجویی ها، مشخص شد که قاتل مدتی قبل به عنوان مستاجر در این خانه سکونت و نسبت به وضعیت خانواده و محیط منزل آشنایی کامل داشته است.
وی تصریح کرد: قاتل که معتاد به مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی ازجمله هرویین و شیشه است به قصد کشتن اعضای این خانواده وارد منزل شده و هر سه نفر را در فاصله زمانی کمی به قتل رسانده و سپس محل را با برداشتن 2 گونی برنج 10 کیلویی، ترک کرده است.
رحمتی ادامه داد: قاتل که جوانی 26 ساله است قبل از ترک منزل، آلت قتاله (چوبدستی) را به درون چاه منزل انداخته و پس از پرسه در خیابانها در نهایت به مخفیگاه خود می رود.
وی یادآور شد: روز بعد از جنایت، همسایه ها وقتی متوجه غیبت این خانواده می شوند نسبت به موضوع مشکوک شده و پلیس را در جریان می گذارند که با هوشیاری پلیس، قاتل در چنگ قانون گرفتار می شود.
رحمتی افزود: قاتل سابقه سرقت و ضرب و شتم دارد و کارآگاهان طی تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند که بدسرپرست بوده و زندگی آشفته ای را دارد و در زمان قتل تعادل روحی و روانی نداشته و قبل از جنایت نیز موادمخدر مصرف کرده بود.
وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 25 نفر در این استان به قتل رسیده اند که همه قاتلان به جز یک فقره قتل رخ داده در شهرستان ابهر، دستگیر شده اند.
رحمتی افزود: در رابطه با این یک فقره قتل نیز، یک مظنون دستگیر شده، یک نفر متواری و پلیس آگاهی نیز در صدد دستگیری این متهم فراری است. 
کد مطلب: 102973
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *