۰
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۸

از عربستان و امارات انتقام شهدا را میگیریم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هشدار به دولت پاکستان نسبت به اینکه باید هزینه حمایت سازمان ISI (سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان) از گروه‌های تکفیری را بپردازد، اعلام کرد : ما انتقام خون شهیدان را از دولت‌های عربستان و امارات خواهیم گرفت.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هشدار به دولت پاکستان نسبت به اینکه باید هزینه حمایت سازمان ISI (سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان) از گروه‌های تکفیری را بپردازد، اعلام کرد : ما انتقام خون شهیدان را از دولت‌های عربستان و امارات خواهیم گرفت.
به گزارش ایسنا، سرلشکر عزیز جعفری در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی خاش (سیستان و بلوچستان) اظهار کرد: درود خدا بر همه شهیدان انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و پاسداران استان اصفهان که جان خود را تقدیم امنیت میهن اسلامی کردند.
وی افزود: اصفهان در شهیدپروری از هیچ کوششی دریغ نکرده و از جان و مال خود برای ارتقا سطح معنوی و توسعه امنیت در کشور گذشته است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان کشور، حق و اسلام یکی دو تا نیستند، ادامه داد: دشمنان بسیج شده‌اند تا در کشور ناامنی ایجاد کنند و نیروهای مسلح مدام در حال مبارزه با آنها هستند. مرزهای سیستان و بلوچستان از ۹ سال پیش تاکنون توسط نیروهای سپاه برقراری امنیت می‌شود که لشگر ۱۴ امام حسین (ع) یکی از نیروهای تأمین امنیت آن منطقه است.
جعفری ادامه داد: عربستان و امارات به دنبال ناامنی و ورود به کشور از بخش‌های شرقی و جنوب شرقی کشور بوده‌اند. اما نیروهای امنیتی نگذاشتند که مشکلی ایجاد شود و اکثر پاسگاه‌های آن منطقه همچون دژ مستحکمی در برابر آنها ایستاده است.
وی تاکید کرد: آنها به دنبال انجام عملیات انتحاری در داخل استان سیستان و بلوچستان بخصوص در خاک زاهدان بودند که کیلومترها با مرز فاصله دارد و می‌خواستند از این راه ضربه بزنند. چندین بار تلاش کردند اما ناموفق بودند تا در این عملیات آخر توانستند به نتیجه برسند. آنچه ملت ما باید بداند این است که نیروهای امنیتی سپاه و بسیج در مرزها به دنبال عمق‌بخشی هستند و انتقام این شهدا را خواهند گرفت.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل کودک‌کش در ایجاد ناامنی و ترور در کشور فعال هستند، گفت: اطلاعات موثق وجود دارد که نیروهای اطلاعاتی عربستان با وجود زمینه‌های در بلوچستان ایران و پاکستان فعالیت‌هایی را در زمینه ایجاد ناامنی انجام می‌دهد.
جعفری تصریح کرد: آنچه مسؤولان و مقامات مختلف اشاره کرده‌اند از جمله رئیس‌جمهوری و رئیس شورای امنیت ملی این است که جمهوری اسلامی دیگر ملاحظات قبلی را انجام نمی‌دهد و برای انتقام خون این عزیزان مستقیم وارد عمل می‌شود.
وی تاکید کرد: انتظاری که از کشور همسایه و مسلمان خود یعنی پاکستان داریم این است که همکاری کند. چرا ارتش و سازمان اطلاعات امنیت پاکستان این گروه را پناه می‌دهد؟ این پناه را نوعی حمایت می‌دانیم. سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان محل اختفای این گروه را می‌داند، اما سکوت پیشه کرده است.
وی ادامه داد: دولت‌های خائن عربستان و امارات بدانند صبر جمهوری اسلامی به سر آمده و حمایت از گروه‌های تکفیری را تحمل نخواهد کرد. ما انتقام خون شهیدان را از دولت‌های عربستان و امارات خواهیم گرفت و از رئیس‌جمهور و رئیس شورای امنیت ملی می‌خواهیم که دست ما را باز بگذارند و دولت پاکستان باید بداند من‌بعد باید هزینه حمایت سازمان ISI (سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان) را بپردازد و این هزینه، هزینه سنگینی خواهد بود.
جعفری تاکید کرد: دشمنان باید بدانند بخصوص آمریکا و اسرائیل متوجه باشند آنچه خون شهید در مسیر رشد انقلاب نیاز داریم خواهیم داد و امروز تمامی پاسداران و بسیجیان مصمم‌تر از گذشته و با عزمی راسخ آماده برقراری امنیت ایران اسلامی هستند.
وی خاطر نشان کرد: از ارواح طیبه همه شهیدان می‌خواهیم که ما را در این راستا کمک کنند چرا که تاکنون به دعای مردم و هدایت‌های شهدا مقاومت جدی داشته‌ایم.
کد مطلب: 103012
برچسب ها: امارات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *