۰
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹

راه‌اندازی سامانه ارزیابی نماز در مدارس

معاون اقامه نماز اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال جاری برای اولین بار سامانه ارزیابی نماز در مدارس کشور راه اندازی شده است.
معاون اقامه نماز اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال جاری برای اولین بار سامانه ارزیابی نماز در مدارس کشور راه اندازی شده است.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن اسکندریان در آئین اختتامیه جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر عشایر استان‌های جنوبی و مرکزی کشور در گچساران افزود: دانش آموزان با ورود به مرحله سن تکلیف وظایف دینی خود را بهتر انجام خواهند داد.
وی بیان کرد: در سال جاری برای اولین بار سامانه ارزیابی نماز در مدارس کشور راه‌اندازی شده است.
معاون اقامه نماز اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مدیران می‌توانند فعالیت‌های مدارس خود را در خصوص برگزاری نماز جماعت در این سامانه ثبت کنند.
اسکندریان عنوان کرد: در این طرح کیفیت برگزاری نماز مدارس در ۲۸ شاخص از سوی کارشناسان ارزیابی می‌شود.
وی گفت: از سال ۹۴ تا کنون ۲۸ هزار مدیر مدرسه در طرح یاوران نماز آموزش دیدند.
معاون اقامه نماز اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تا پایان امسال نیز پنج هزار نفر از مدیران مدارس غیرانتفاعی در طرح آموزشی مدیریت و برنامه‌ریزی یاوران نماز شرکت می‌کنند.
اسکندریان بیان کرد: هشت هزار معلم پایه سوم در طرح آموزش با موضوع نماز و جشن تکلیف شرکت کردند.
وی افزود: براساس برنامه‌ریزی تا پایان امسال این دوره آموزشی برای چهار هزار معلم دیگر اجرا می‌شود.
به گزارش ایسنا، جشن تکلیف ۴۵۵ دانش‌آموز عشایر کشور با حضور معاون اقامه نماز اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش، نماینده ولی فقه در کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی امروز به کار خود پایان داد.
کد مطلب: 103022
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *