۰
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱

دزدها به تابلوهای راهنمایی و رانندگی هم رحم نکردند

فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: 2 نفر سارق درحین سرقت تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی جاده بدره -ایلام شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: 2 نفر سارق درحین سرقت تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی جاده بدره -ایلام شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش ایرنا، سرهنگ عزت اله متین فر خاطر نشان کرد: با افزایش وقوع چند فقره سرقت تابلو علائم راهنمایی و رانندگی، با افزایش نظارت و گشت زنی هدفمند اقدام برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی بدره بیان کرد: ۲ مامور گشت خودرویی نیروی انتظامی شهرستان امروز هنگام گشت زنی در محدوده پاسگاه دوسان به ۲ نفر که در یک خودروی سواری در حال توقف در کنار یک تابلو بودند مشکوک شده و انها را تحت مراقبت قرار دادند.
سرهنگ متین افزود: راننده و سرنشین خودرو که متوجه حضور ماموران در اطراف خود می‌شوند سعی کردند از محل متواری شوند که پس از ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز پلیسی و طی مسیر، خودروی متهمان متوقف و هر ۲ متهم دستگیر شدند.
وی ادامه داد: تعدادی تابلو راهنمایی و رانندگی که در مسیر بدره به ایلام به سرقت رفته بود از این ۲ متهم کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان بدره یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
شهرستان بدره در 86 کیلومتری ایلام قرار دارد.
کد مطلب: 103126
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *