کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شفر: رویارویی با منصوریان حساس نیست

4 اسفند 1397 ساعت 14:33

سرمربی تیم فوتبال اسقلال تهران گفت: رویارویی با منصوریان در دیدار مقابل ذوب آهن برای من اهمیتی ندارد زیرا نقل و انتقال مربیان در فوتبال کاملا طبیعی است.


سرمربی تیم فوتبال اسقلال تهران گفت: رویارویی با منصوریان در دیدار مقابل ذوب آهن برای من اهمیتی ندارد زیرا نقل و انتقال مربیان در فوتبال کاملا طبیعی است.
به گزارش ایرنا؛ «وینفرد شفر» در نشست مطبوعاتی پیش از بازی استقلال و ذوب آهن اصفهان گفت: دو بازی قبلی ذوب آهن در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به طور کامل تماشا کردم و به خوبی از این تیم شناخت دارم و باید به این تیم تبریک بگویم که به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
وی افزود: ذوب آهن تیمی محکم و سرعتی است و اگر استقلال می خواهد فردا به پیروزی برسد و سه امتیاز کامل را به دست آورد باید با آمادگی کامل به زمین برود.
سرمربی استقلال درباره فشردگی مسابقات لیگ برتر گفت: این موضوع یکی از بزرگ ترین مشکلات ماست و واقعا نمی دانم چرا مسابقات باید این قدر فشرده برگزار شود. اگر سازمان لیگ، فوتبال ایران را دوست دارد باید شرایط بهتری را برای حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در نظر بگیرد.
شفر درباره رویارویی با سرمربی سابق استقلال در دیدار فردا، خاطر نشان ساخت: برای من این مساله اهمیتی ندارد. منصوریان قبل از من سرمربی استقلال بوده و این در فوتبال طبیعی است.
وی در پاسخ به این پرسش که یکی از مسولان سازمان لیگ اعلام کرده برای برنامه مسابقات با شفر و سایر سرمربیان باشگاه ها هماهنگی های لازم را انجام داده است گفت: شاید من را نمی شناسند که این حرف را زده اند. چنین برنامه ای را ندیده ام و از آن اطلاعی ندارم.

شفر در خصوص احتمال عدم حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چین گفت: اگر این اتفاق افتاده باشد خیلی خوشحال می شوم زیرا می توانم تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشم. حضور بازیکنان در تیم ملی افتخار بزرگی است اما در شرایط فعلی به حمایت فدراسیون از باشگاه ها نیاز جدی داریم.


کد مطلب: 103411

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/103411/شفر-رویارویی-منصوریان-حساس-نیست

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir