۰
دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲

استقلال شبیه بارسلونا بازی کرد

کارشناس فوتبال گفت: استقلال مقابل ذوب‌آهن شبیه بارسلونا بازی کرد.
کارشناس فوتبال گفت: استقلال مقابل ذوب‌آهن شبیه بارسلونا بازی کرد.
بهتاش فریبا در مورد پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: تیمی که سه گل می‌زند و سه گل هم نمی‌زند و یک پنالتی را هم از دست می‌دهد قابل تحسین است و زیبا بازی کرده است.
وی افزود: اگر فاصله مسابقات همین ۵-۶ روز باشد نباید به این ترکیب استقلال دست زد. خط دفاع، هافبک و مهاجمانش بسیار هماهنگ و تنظیم‌شده بازی می‌کنند. خط هافبک استقلال در بازی با ذوب‌آهن برنده شد البته خط دفاع و خط حمله استقلال هم بسیار زحمت کشیدند و هر کدام از این بازیکنان وظیفه خودشان را به خوبی انجام دادند.
این کارشناس فوتبال با اشاره به استراتژی استقلال در این بازی گفت: آبی‌پوشان بعد از اینکه توپ را از دست می‌دادند بلافاصله آن را از حریف می‌گرفتند و با عرض دادن به بازی به خوبی بازی مالکانه را به نمایش می‌گذاشتند. حضور بازیکن جوان و قلدر و پا به توپی مثل صیادمنش و همچنین بازیکنانی مثل پاتوسی و فرشید باقری باعث شد که خط دفاع حریف به هم بریزد. منشأ هم به خوبی حفظ توپ می‌کرد استقلال در این مسابقه قشنگ و چشم‌نواز بازی می‌کرد و وقتی توپ را هم از دست می‌دادند با هایپرس سریع توپ را پس می‌گرفتند و اجازه خودنمایی به ذوب‌آهن را نمی‌دادند. 
پیشکسوت استقلال تصریح کرد:استقلال بازی مالکانه انجام داد و مالکیت بیشتر توپ در اختیار آبی‌پوشان بود شاید بشود گفت که استقلال در این بازی مثل تیم بارسلونای اسپانیا بازی کرد. تیم پدیده هم تقریباً همین شرایط را در بازی فوتبال ایران دارد استقلال بازیکنانی دارد که قدرت حمل توپ دارند یار مستقیم را به خوبی از پیش‌رو برمی‌دارند و پاس آخر را هم خوب می‌دهند. در استقلال هم فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، پاتوسی و صیادمنش چنین ویژگی را داشتند. آبی‌پوشان بسیار زیبا و هجومی بازی کردند و باعث شدند مهاجم خارجی ذوب‌آهن و مطهری با وجود تحرک زیادشان توپ زیادی دشت نکنند و حریف حرفی برای گفتن نداشته باشد.
کد مطلب: 103553
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *