۰
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸

پیرامون: می‌توانیم قهرمان آسیا شویم

بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فضای اردوی این تیم را خوب و صمیمانه ارزیابی می‌کند.
بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فضای اردوی این تیم را خوب و صمیمانه ارزیابی می‌کند.
به گزارش ایسنا، سعید پیرامون، بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: خدا را شکر اوضاع تیم ملی خیلی خوب بوده است فقط متأسفانه اردوی تدارکاتی ما در برزیل لغو شد. اما چهار اردوی داخلی داشتیم که بازیکنان خیلی سرحال نشان دادند. متأسفانه دو مصدوم هم داشتیم. یکی خودم و دیگری احمدزاده، کاپیتان تیم که الان در حال درمان است. یک بازی دوستانه در بندرعباس هم داشتیم که بازیکنان خوب و رو به راه نشان دادند. امیدوارم بتوانیم با انجام بازی‌های خوب مقام اول آسیا را کسب کنیم.
او ادامه داد: مصدومیت من از ناحیه کشاله بود که در اردوی اول بوشهر به وجود آمد اما خدا را شکر با کمک کادر پزشکی و فنی تیم الان خوب هستم و تمریناتم را شروع کرده‌ام.
پیرامون در مورد مسابقات قهرمانی آسیا هم گفت: این‌طور که بازیکنان ما نشان داده‌اند همه چیز خوب و رو به راه است. در جام بین قاره‌ای که بعد از جام جهانی دومین جام معتبر دنیا است کادر فنی به جوانان اعتماد کرد و ما هم توانستیم پاسخ این اعتماد را بدهیم. امیدوارم در قهرمانی آسیا هم یک مقام خوب به دست بیاوریم. به جرأت می‌گویم بازیکنان ما می‌توانند قهرمانی را به دست بیاورند.
پیرامون در مورد فضای دوستانه تیم ملی هم گفت: بازیکنان ما در تیم ملی خیلی با هم خوب هستند. ما همه دوست و رفیق هستیم. بازیکن با تجربه تیم هم به جوان‌ترها روحیه می‌دهند تا بهتر در زمین ظاهر شوند.
کد مطلب: 103601
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *