۰
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷

در هر انتخاباتی لابی‌گری هست

رییس فدراسیون قایقرانی با انجام مراسم معارفه رسماً کارش را آغاز کرد.
رییس فدراسیون قایقرانی با انجام مراسم معارفه رسماً کارش را آغاز کرد.
به گزارش ايسنا، مراسم معارفه علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در محل فدراسیون برگزار شد. در این مراسم محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش حضور داشت و از معدود فدراسیون‌هایی است که خود داورزنی در مراسم معارفه یک رئیس فدراسیون حاضر می‌شود.
احمد دنیا مالی عضو هیأت رئیسه فدراسیون و احمد گواری سرپرست فدراسیون هم در این مراسم حضور داشتند.
مهدی بازارگرد ملی پوش سابق والیبال هم در این مراسم شرکت کرد.
انتخابات فدراسیون قایقرانی ۷ اسفند برگزار شد و اکنون هشت روز پس از برگزاری انتخابات، سهرابیان رسماً کارش را آغاز کرد. داورزنی در این مراسم بیان کرد: انتخابات و رقابتش تمام شد. انتخابات بحث لابی‌گری و یار گیری را دارد و طبیعی است در همه انتخابات‌ها این فضا هست و بحث‌هایی هم مطرح می‌شود. بعد از انتخابات این بحث‌ها باید تمام شود. قبول مسئولیت در شرایط فعلی کشور بسیار سخت است و دوندگی‌های زیادی به دنبال دارد. از همه کسانی که برای قایقرانی ایران زحمت کشیدند آرزوی موفقیت می‌کنم.
او ادامه داد: گواری در شش ماه گذشته تلاش کرد ثبات را حفظ کند و آسیبی به برنامه‌ها وارد نشود. مجمع در زمان خودش برگزار شد و رقابت خوبی را شاهد بودیم. طبیعتاً کسانی که باید رأی می‌دادند تشخیصشان بر این بود چهره‌های از جنس قایقرانی انتخاب شود. چهار سال، سال‌های سختی برای سهرابیان خواهد بود و باید پاسخگوی افکار عمومی و مسئولان باشد چون از قایقرانی این انتظار هست در المپیک ۲۰۲۰ حضور داشته باشد. رمز موفقیت آقای سهرابیان این است از تمام ظرفیت قایقرانی ایران استفاده کند. اگر می‌خواهد در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ کارنامه موفقی از خود داشته باشد از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.
داورزنی هم چنین گفت: مردم تا یک مدتی به جامعه قایقرانی فرصت می‌دهند و بعد انتظار دارند از افکار و تمام ظرفیت‌ها استفاده شود. من انتظار داشتم امروز آقای امینی را هم اینجا ببینیم. (به داورزنی پاسخ داده شد که امینی تهران نیست). ما هر کجا از خرد جمعی استفاده نکردیم و خود رأی بودیم ضرر کرده ایم.
فدراسیون ملک شخصی کسی نیست و همه ما باید کمک کنیم که بار ملی را از روی زمین برداریم. قطعاً این فضا باید ایجاد شود که در فدراسیون بر روی همه باز باشد. در قایقرانی گام‌های خوبی برداشته شده اما با شرایط ایده‌ال فاصله داریم. انتظار ما و مردم از قایقرانی این است در المپیک ۲۰۲۰ نماینده بیشتری داشته باشیم و در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ بهتر از جاکارتا باشیم. البته کار سخت است اما اگر بخواهیم به آن می رسیم.
کد مطلب: 104119
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *