۰
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۲

دیگر احمدی‌نژاد را تأیید صلاحیت نمی‌کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مَثَل قدیمی است که می‌گوید: «هر کسی را از طریق هم‌نشینانش و رفقایش بشناس.» بنا بر این مردم با زوایای شخصیت احمدی‌نژاد آشنا شدند و او دیگر محلی از اعراب ندارد. بنابراین بی‌خود تلاش می‌کند تا دوباره مطرح شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مَثَل قدیمی است که می‌گوید: «هر کسی را از طریق هم‌نشینانش و رفقایش بشناس.» بنا بر این مردم با زوایای شخصیت احمدی‌نژاد آشنا شدند و او دیگر محلی از اعراب ندارد. بنابراین بی‌خود تلاش می‌کند تا دوباره مطرح شود.
به گزارش ایسنا، نامه‌نیوز نوشت: محمود احمدی‌نژاد نامش با حاشیه و جنجال عجین است. هر مرتبه که او احساس می‌کند از نظرها دور شده، با یک موضع‌گیری تند می‌کوشد دوباره به مرکز توجهات بازگردد اما یک واقعیتی را خود او نیز متوجه شده و آن این که تکنیک‌ها و تاکتیک‌هایش دیگر آثار و موج‌آفرینی‌های گذشته را ندارد. احمدی‌نژاد در آخرین اظهار نظرش گفته است، اگر مردم بخواهند دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود. این حرف از آن جهت جالب است که سال ۹۶ هم کاندیدا شد اما نتوانست از شورای نگهبان برگ ورود به عرصه انتخابات را اخذ کند.
آیت‌الله سیدهاشم بطحائی گلپایگانی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز درباره امیدهای احمدی‌نژاد برای بازگشت به عرصه ریاست‌جمهوری اظهار کرد: از قدیم گفتند آرزو بر جوانان عیب نیست چه رسد به احمدی‌نژاد که پیر است. در مجموع نفس امّاره همواره انسان را تحریک می‌کند که از این حرف‌ها بزند اما خود فرد باید بسنجد و تصمیم بگیرد.
وی افزود: احمدی‌نژاد باید به پرونده خود نگاه کند، سوابق کاری خود را ورق بزند و ببیند که چه خرابکاری‌هایی را مرتکب شده است. با در نظر گرفتن این مسائل او واقعاً باید بررسی انجام دهد و ببیند زمینه دارد که دوباره به صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری بیاید؟
عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: احمدی‌نژاد روی موج حرکت می‌کند و نفس امّاره هم طوری است که زشتی‌ها را نزد انسان زیبا و بی‌عُرضگی‌ها را عُرضه‌مند جلوه می‌دهد. معتقدم بعد از آن مسائلی که اتفاق افتاد و سوابقی که او از خود به جای گذاشت، زمینه اجتماعی برای بازگشتش وجود ندارد.
وی ادامه داد: مَثَل قدیمی است که می‌گوید «هر کسی را از طریق هم‌نشینانش و رفقایش بشناس!» بنابراین مردم با زوایای شخصیت احمدی‌نژاد آشنا شدند و او دیگر محلی از اعراب ندارد بنابراین بی‌خود تلاش می‌کند تا دوباره مطرح شود.
این استاد حوزه و دانشگاه درباره امکان تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد گفت: با حرف‌ها، تحریکات و تقرب‌هایی که داشته بعید می‌دانم که تأیید صلاحیت شود. چون در این مدت خیلی موج‌سواری و به همه هم تعرض کرد بنابراین اگر احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری تأیید شود، مویّد زیر سوال می‌رود.
بطحائی گلپایگانی تأکید کرد: برای برخی افراد میز ریاست خیلی لذت و جاذبه دارد؛ آن قدر که فرد همه اعتبارش را برای رسیدن و حفظ آن می‌گذارد.
کد مطلب: 104414
برچسب ها: احمدی نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *