۰
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۶

آتش سوزی مرگبار در انبار چهارهزار متری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی مرگبار در یک انبار و کارگاه مبل و مصنوعات چوبی خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی مرگبار در یک انبار و کارگاه مبل و مصنوعات چوبی خبر داد.
به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت 5:04 دقیقه صبح امروز آتش سوزی در یک کارگاه مبل و مصنوعات چوبی واقع در بزرگراه آزادگان شهرک گلریز به سامانه ١٢۵ آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد و با توجه به وسعت حریق بلافاصله پنج ایستگاه به همراه خودرو های پشتیبانی به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه محدوده آتش سوزی خارج از حریم آتش نشانی تهران بود اما آتش نشانان تهران به محل اعزام شدند، ادامه داد: محل آتش سوزی یک گاراژ و باراندازی به وسعت چهار هزار متر مربع بود و کارگاه‌هایی نیز در آن وجود داشت. در قسمت شمال شرقی این کارگاه نیز اتاق‌هایی وجود داشت که کاربری رویه کوبی و رنگرزی داشتند و آن ها نیز کاملا شعله ور بودند.
وی افزود: در این کارگاه بخش‌های مسکونی نیز وجود داشت و در محوطه کارگاه مقدار زیادی ابر و پارچه و مبل ریخته شده بود و آتش هر لحظه گسترده تر می‌شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که دو نفر در این کارگاه حضور دارند گفت: آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و در لحظات اولیه مرد جوان حدودا ٢٧ ساله که دچار سوختگی شده بود و وضعیت وخیمی داشت را از محل خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
به گفته وی در حین عملیات سقف این کارگاه به علت نا ایمن بودن ریزش کرد که هیچ یک از افراد حاضر آسیبی ندیدند.
وی ادامه داد: دقایقی بعد آتش نشانان موفق شدند فرد دیگری را که وی نیز جوانی ٢٧ ساله بود را از محل آتش سوزی خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند که بعد از انجام بررسی توسط عوامل اورژانس مشخص شد این جوان به علت سوختگی جان خود را از دست داده است.
به گفته وی عملیات اطفای حریق بعد از مدتی به پایان رسید و آتش نشانان پس از انجام لکه گیری و ایمن سازی، محل را به کارشناسان تحویل دادند.

     
کد مطلب: 104462
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *