۰
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲

زمان آخرین سفر روحانی مشخص شد

استاندار بوشهر گفت: رئیس جمهوری 26 اسفند جاری در قالب سفر استانی، برای دیدار مردمی و بهره برداری طرح های نفتی به این استان سفر می کند.
استاندار بوشهر گفت: رئیس جمهوری 26 اسفند جاری در قالب سفر استانی، برای دیدار مردمی و بهره برداری طرح های نفتی به این استان سفر می کند.
به گزارش ايرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در حاشیه راه اندازی چهار پروژه عمرانی در شهرهای کنگان و بنک استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دکتر حسن روحانی و هیات همراه از طریق فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه وارد استان بوشهر می شود. 
وی اظهار داشت: دیدار با مردم استان بوشهر در بندر کنگان، افتتاح پروژه های نفت و شرکت درجلسه شورای اداری این استان از دیگر برنامه های رئیس جمهوری در سفر به بوشهر است. 
دور نخست سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر دیماه 93 انجام شد و پس از آن نیز دکتر روحانی چندین بار برای بهره برداری از طرح های پارس جنوبی به این استان سفر کرده است.
طرح های افتتاحی در بندرهای کنگان با حضور استاندار بوشهر شامل دهکده بزرگ گردشگری کنگان، آبخیزداری بنک، خیابان های امام حسین ساحلی و ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان است. 
استاندار بوشهر در این آیین گفت: برای اجرای این پروژه ها 350 میلیارد ریال هزینه شده است. 
گراوند افزود: افتتاح این پروژه ها گامی مهم در جهت توسعه شهرستان کنگان است. 
وی افزود: شهرستان کنگان ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری و جذب توریست دارد و ما از پروژه ها و برنامه ها در این زمینه حمایت جدی خواهیم داشت. 
 
کد مطلب: 104566
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *