کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین اخبار قیمت طلا، سکه و ارز

22 اسفند 1397 ساعت 17:28

امروز (چهارشنبه) قیمت طلا و سکه افزایش داشت اما نرخ‌ها در بازار ارز تقریبا با ثبات ماند.


امروز (چهارشنبه) قیمت طلا و سکه افزایش داشت اما نرخ‌ها در بازار ارز تقریبا با ثبات ماند.
به گزارش ایسنا، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۴۸ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، چهار میلیون و ۶۱۷ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ثبات قیمت چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
هر قطعه نیم سکه با ۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، دو میلیون و ۵۲۰ هزار تومان است و هر قطعه ربع سکه و هر قطعه سکه یک گرمی بدون تغییر به ترتیب یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۸۷۰ هزار تومان قیمت خورده است.
همچنین در طلافروشی‌ها هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۷ هزار و ۳۷۷ تومان فروخته می‌شود که ۸,۰۰۰ تومان افزایش قیمت را نسبت به دیروز تجربه کرده است.
ثبات تقریبی در بازار ارز
در بازار ارز نیز پس از چند روز کاهش قیمت‌، امروز قیمت‌ها نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت. شعب ارزی بانک‌ها امروز (۲۲ اسفند) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۴۷۹ تومان خریدند که نسبت به روز گذشت حدود ۲۰ تومان کاهش قیمت دارد.
قیمت خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۸۳ تومان بود که نسبت به روز گذشته تقریباً ثابت مانده است. همچنین امروز قیمت خرید هر پوند انگلیس در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۳۳۶ تومان اعلام شد.
شعب ارزی بانک‌های عامل هم ارز مسافرتی را امروز بدون احتساب کارمزد ۱۴ هزار و ۷۹۱ تومان فروختند که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان می‌رسد.
همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان خریدند و ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته‌اند.
قیمت دلار و یورو در صرافی‌ها نیز نسبت به روز گذشته بدون تغییر و ثابت بوده است.


کد مطلب: 104623

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/104623/آخرین-اخبار-قیمت-طلا-سکه-ارز

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir