۰
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۳

توضیحات فرمانده براي تیراندازی در شاهرود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: حادثه تیراندازی و مجروح شدن جوانی در شهر شاهرود استان سمنان یک تسویه حساب شخصی بوده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: حادثه تیراندازی و مجروح شدن جوانی در شهر شاهرود استان سمنان یک تسویه حساب شخصی بوده است.
به گزارش ايرنا، سرهنگ حسین پیوندی افزود: برخلاف آن چه در فضای مجازی بیان می شود این حادثه سرقت مسلحانه نبوده و این مساله تکذیب می شود. 
وی با اشاره به مجروح شدن مردی جوان بر اثر اصابت گلوله در ساعت 13 و 30 دقیقه امروز در حوالی کمربندی شاهرود، خاطرنشان کرد: این حادثه نتیجه یک اختلاف شخصی بوده و هر روایت دیگری از آن نادرست است. 
پیوندی با تاکید بر اینکه شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل تیراندازی در شاهرود در دستور کار جدی پلیس قرار دارد، گفت: ماموران پلیس در شاهرود پیگیری ویژه ای برای به نتیجه رساندن پرونده این حادثه دارند. 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان بیان کرد: با توجه به اختلافات قبلی فرد مجروح، شناسایی ضارب یا ضاربان در تحقیقات تخصصی پلیس ادامه دارد.
** وضعیت سلامتی مضروب حادثه تیراندازی شاهرود نامشخص است
یک منبع آگاه اعلام کرد با گذشت چند ساعت از عمل جراحی جوان تیر خورده در شاهرود، هنوز وضعیت سلامتی وی به طور قطعی مشخص نشده است.
وی که خواست نامش عنوان نشود در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه گلوله به جمجمه این جوان برخورد کرده، اضافه کرد: عمل جراحی بر روی وی انجام شده و پزشکان نیز تلاش بسیار کرده اند و با این حال این مضروب هنوز خونریزی دارد.
وی با اشاره به اینکه پس از انجام جراحی چشمان بیمار نسبت به پیرامون عکس العمل نشان می دهد ادامه داد: این موضوع نشان می دهد می توان به زنده ماندن وی امیدوار بود.
به گزارش ایرنا، ساعت 13 و 30 دقیقه چهارشنبه 22 اسفندماه ، مرد جوانی در حالی که مشغول خرید لوازم خودرو در یکی از مغازه های شاهرود بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
بنابر اعلام پلیس هویت فرد یا افرادی که نسبت به این جوان سوء قصد داشتند مشخص نیست اما با توجه به پیشینه اختلاف ها، تیم های ویژه در حال رسیدگی به پرونده برای دستگیری مجرم یا مجرمان هستند.
منابع آگاه در شاهرود این حادثه را یک تسویه حساب شخصی دانسته و هر گونه احتمال دیگری از جمله سرقت مسلحانه را مردود می دانند.
 
کد مطلب: 104647
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *