کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با یک برد پرسپولیس به اوج بر می گردد

23 اسفند 1397 ساعت 11:54

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با یک پیروزی در مسابقات پیش رو به دوران اوج خود باز خواهند گشت و این تیم می تواند بار دیگر در مسیر موفقیت و کامیابی گام بردارد.


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با یک پیروزی در مسابقات پیش رو به دوران اوج خود باز خواهند گشت و این تیم می تواند بار دیگر در مسیر موفقیت و کامیابی گام بردارد.
به گزارش ايرنا، «مجتبی محرمی» روز پنجشنبه افزود: کار پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا سخت شد اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و این تیم می تواند دوباره به روزهای خوبش برگردد.
وی افزود: پاختاکور ازبکستان با پیروزی که برابر الاهلی عربستان به دست آورد در صدر گروه قرار گرفت و پرسپولیس با یک امتیاز در رتبه چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و نشان می دهد راه دشواری پیش روی قرمز پوشان برای صعود به مرحله بعدی است.
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: هنوز 4 مسابقه دیگر برای پرسپولیس در مهم ترین و معتبر ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن باقی مانده و آن ها از این پس باید جدیت بیشتری به خرج دهند تا امتیازات باقی مانده را جبران کنند.
محرمی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس نسبت به فصل گذشته افت کرده است یا خیر؟ گفت: تغییراتی در پرسپولیس صورت گرفته و نفرات جدیدی جذب این تیم شدند که هنوز با قرمز پوشان به هماهنگی کامل نرسیده اند. اگر انتقاد و یا پیشنهادی ارایه کنیم می گویند چرا محرمی انتقاد می کند و اگر حمایت کنیم می گویند چرا در روزهایی که پرسپولیس نتایج خوب نمی گیرد تعریف و تمجید الکی انجام می دهد پس بهترین کار در این برهه از زمان سکوت است.
وی خاطر نشان کرد: پرسپولس همیشه پرسپولیس است و با یک پیروزی همه چیز به شرایط عادی بازخواهد گشت و این تیم می تواند بار دیگر در مسیر موفقیت و کامیابی گام بردارد.
بازیکن پیشین پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در لیگ برتر شانس زیادی برای قهرمانی دارد و امیدوارم با نتایجی که در ادامه این رقابت ها به دست می آورد به اولین تیمی در ایران تبدیل شود که در کسب عنوان قهرمانی هت تریک می کند.
پرسپولیس در هفته نخست و دوم از مرحله مقدماتی گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک برابر پاختاکور ازبکستان و شکست یک بر صفر مقابل السد قطر در رتبه چهارم قرار دارد.
سرخپوشان 20 فروردین سال 98 در سومین دیدار باید به مصاف الاهلی عربستان بروند.

 


کد مطلب: 104655

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/104655/یک-برد-پرسپولیس-اوج-می-گردد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir