; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - در مسیر مبارزه با فساد دنباله‌رو شهدا باشیم - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مسیر مبارزه با فساد دنباله‌رو شهدا باشیم

25 اسفند 1397 ساعت 10:39

وزیر دادگستری گفت: موظفیم در جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم چراکه مبانی این فرهنگ و پاسداشت آن، نیاز امروز جامعه است.


وزیر دادگستری گفت: موظفیم در جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم چراکه مبانی این فرهنگ و پاسداشت آن، نیاز امروز جامعه است.
به گزارش ايسنا، سید علیرضا آوائی وزیر دادگستری، به مناسبت روز شهدا با جمعی از فرزندان شهید وزارت دادگستری دیدار و گفت وگو کرد.
وزیر دادگستری در این دیدار با بیان اینکه «خوشبختانه در فضای جامعه همواره شاهد تکریم مقام شهید بوده ایم» اظهار داشت: ملت قدر شناس ما یاد و خاطره رشادت‌های ایثارگران را از یاد نبرده اند و با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان با همان روحیه ایثارگری، راه و آرمان شهدا را دنبال می کنند.
آوائی در ادامه افزود: خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران نه تنها وظیفه قانونی ما است بلکه موظفیم در جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، فراتر از قانون عمل کنیم چراکه مبانی این فرهنگ و پاسداشت آن، نیاز امروز جامعه است.
وی همچنین تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم در مسیر سازندگی، مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت، کار همراه با خلوص نیت و تلاش در جهت ایجاد امنیت و رفاه عمومی برای آحاد ملت شریف ایران اسلامی، دنباله‌رو راه شهدا باشیم.


کد مطلب: 104677

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/104677/مسیر-مبارزه-فساد-دنباله-رو-شهدا-باشیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir