۰
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷

وعده‌های روحانی به مردم برای سال 98

رئیس جمهور اعلام کرد: در سال آینده اولین حمایت ما از کسانی است که حقوق ثابت دارند؛ دوم از اقشار مورد نیاز حمایت، حمایت می‌کنیم. در دوسال اخیر تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که حدود ۱۱ میلیون نفر هستند را افزایش دادیم؛ اما باز می دانیم در سختی و فشار هستند.
رئیس جمهور اعلام کرد: در سال آینده اولین حمایت ما از کسانی است که حقوق ثابت دارند؛ دوم از اقشار مورد نیاز حمایت، حمایت می‌کنیم. در دوسال اخیر تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که حدود ۱۱ میلیون نفر هستند را افزایش دادیم؛ اما باز می دانیم در سختی و فشار هستند.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جمع مردم بوشهر اظهار کرد: بسیار خوشحالم برای هفتمین بار به استان دلاور بوشهر سفر می‌کنم. در هر سفر شاهد حرکت بسیار مهم اقتصادی بودیم. از محبت مردم عزیز در مسیر راه و ورزشگاه علی رغم تغییرات پیاپی آب و هوا تشکر می کنم که به خاطر شنیدن سخنان یکی از خادمان خودشان در این ورزشگاه اجتماع کردند.
وی ادامه داد: پیشاپیش آغاز سال نو را تبریک عرض می کنم و خوشحالم در آخرین سفر سال جاری در این خطه مرزی بسیار مهم هستیم.
روحانی گفت: لازم می دانم از ملت عزیز ایران تشکر و سپاسگذاری کنم به دلیل اینکه در این سالی که توام با مشکلات و سختی های اقتصادی بود مردم در همه مراسم‌های با شکوه دینی مذهبی و ملی اجتماعشان را به رخ جهانیان کشیدند و به دشمنان ما اعلام مردند ممکن است سختی ها و مشکلاتی را برای ما بوجود آورید اما نخواهید توانست ملت ایران را تسلیم کنید.
وی ادامه داد: همه ما می‌دانیم دشمنان ما در یک سال گذشته همه تلاش خود را برای فشار بر مردم انجام دادند و امیدشان این بود مردم را از دین و اعتقاداتشان جدا کنند؛ اما این مردم سختی ها را پذیرفتند.
رئیس جمهور گفت: دولت در کنار ملت خواهد ایستاد، آن هایی که دارای درآمد ثابت هستند امروز سخت ترین مشکلات را خواهند داشت. آن هایی که درآمد متغیر دارند خود را تطبیق می دهند.
رئیس جمهور گفت: تعداد کارمندان و حقوق بگیران حدود ۵ میلیون و پانصد هزار نفر است. کارگران خدوم ما ۱۴ میلیون نفر هستند؛ تلاش کردیم بتوانیم حقوق و مستمری کارکنان را حدود ۲۰ درصد و برای کارگران بیش از ۲۰ درصد افزایش قائل باشیم. البته این افزایش ۲۰ درصدی برای کارمندان را مجلس با فرمول خاصی حساب کرده، تبدیل به قانون شده و ما به آن قانون عمل می‌کنیم.
وی افزود: این هفته در شورای عالی کار مقدار حقوق کارگران هم تثبیت خواهد شد. تورم امسال ما بیش از ۲۰ درصد بوده است؛ اما توان ما برای افزایش حقوق و دستمزد بیش از این نبوده است. امیدواریم با کمک هم بتوانیم شرایط مطمئن‌تری را برای مردم ایجاد کنیم که خیال مردم مطمئن باشد.
روحانی ادامه داد: البته امسال مردم در مقاطعی مشکلات داشته و هنوز هم دارند؛ در دولت ما مدام توصیه کردیم باید همه توان دولت، مسئولین و کارمندان در سراسر کشور به گونه‌ای باشد که ان‌شاءالله شب عید مردم بتوانند احساس راحتی کنند و از خدا بخواهیم برای سال آینده شرایط بهتری داشته باشیم.
وی همچنین گفت: اولین حمایت اما از کسانی است که حقوق ثابت دارند؛ دوم از اقشار مورد نیاز حمایت، حمایت می‌کنیم. در دوسال اخیر تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که حدود ۱۱ میلیون نفر هستند را افزایش دادیم؛ اما باز می دانیم در سختی و فشار هستند.
رئیس جمهور گفت: دومین مسئله، موضوع تولید است. باید تولید در این کشور با حمایت بانک‌ها پیش برود باید شرایطی ایجاد کنیم که تولید را مورد حمایت قرار دهیم.
کد مطلب: 104782
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *