۰
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۳۹
مقام امنیتی رژیم صهیونیستی:

توان مقابله با حماس را نداریم

عاموس گلعادˈ، رئیس کمیته امنیتی و سیاسی کابینه رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به ناتوانی این رژیم در مقابله با اقدام تلافی جویانه حماس در صورت مجهز شدن این جنبش به موشک و بکارگیری آن، گفت: ما باید در چنین شرایطی به نهادهای خدماتی حماس ضربه بزنیم.
 به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در خصوص افزایش توان موشکی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و دیگر گروه های فلسطینی هشدار داد و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت مجهز شدن حماس و حزب الله به موشک های دور بردی که امنیت شهرک نشیان صهیونیست را به خطر بیاندازد، با آنان مقابله خواهد کرد.

در همین حال ˈ دان مریدور ˈ، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز ضمن هشدار به حزب لیکود در رابطه با آرامش حاکم بر نوار غزه و کرانه باختری، اشاره کرد که این وضعیت پابرجا نخواهد ماند.

وی در جریان اجلاسی در مرکز چندمنظوره در شهر ˈهرتسیلیاˈ در نزدیکی ˈتل آویوˈ خاطر نشان کرد: آرامش و امنیتی که طی ماه های اخیر بر نوار غزه و کرانه باختری حاکم بوده، برای کسانی که گمان می کنند وضعیت بدین گونه باقی خواهد ماند، گمراه کننده است.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به اینکه طی سال های اخیر فعالیت های گروه های مقاومت فلسطین با تغییرات زیادی مواجه بوده اند، از کابینه نتانیاهو خواست تغییراتی راهبردی در شیوه مقابله با گروه های مقاومت ایجاد کند.
کد مطلب: 10489
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *