۰
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵

کشف خمپاره عمل نکرده بعداز سیلاب

فرماندار قصرشیرین، از کشف یک قبضه خمپاره 120عمل نکرده از دوران جنگ تحمیلی در مناطق عشایری حوالی روستای « داربلوط » از توابع این شهرستان خبر داد.
فرماندار قصرشیرین، از کشف یک قبضه خمپاره 120عمل نکرده از دوران جنگ تحمیلی در مناطق عشایری حوالی روستای « داربلوط » از توابع این شهرستان خبر داد.
مرادعلی تاتار روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این خمپاره در اثر سیلاب های اخیر و شسته شدن لایه های خاک از زمین بیرون آمده و در پی تماس یکی از عشایر منطقه با شماره 110 به اطلاع متولیان رسیده است.
وی اظهار داشت: به دنبال هماهنگی های انجام شده با جمعیت هلال احمر، تیم مین زدایی به محل مراجعه کرده و توسط این تیم خنثی سازی شد.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: هیچ گونه نگرانی از بابت آلودگی مین در قصرشیرین وجود ندارد اما با توجه به اینکه بارندگی ها باعث شسته شدن سطح خاک شده و ممکن است به طور معدود مین ها را از نقاط بالادستی و سطح رودخانه ها و یا لابه لای صخره ها جابجا کرده باشد، لازم است در صورت مشاهده هرگونه مین و یا مواد منفجره، مرکز مین زدایی و یا مسئولان را در جریان بگذارند و یا با شماره تلفن 110 تماس بگیرند تا نسبت به خنثی کردن و خروج آن اقدام شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرز طولانی 2 مرز رسمی و فعال پرویزخان و خسروی فعال است که پرویزخان با اقلیم کردستان عراق و خسروی با حکومت مرکزی عراق هم مرز است.
کد مطلب: 105303
برچسب ها: سیلاب
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *