۰
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷

سوارس بارسلونا را از شکست نجات داد

بارسلونا با گل مهاجم اروگوئه‌ای خود از شکست مقابل ویارئال فرار کرد و یک امتیاز مهم را به دست آورد.
بارسلونا با گل مهاجم اروگوئه‌ای خود از شکست مقابل ویارئال فرار کرد و یک امتیاز مهم را به دست آورد.
به گزارش ایسنا، بارسلونا بامداد چهارشنبه در هفته سی‌ام لالیگا به مصاف ویارئال رفت که این دیدار با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید.
آبی‌اناری‌ها در نبود لیونل مسی بازی را خوب شروع کردند. فیلیپ کوتینیو با پاس مالکوم در دقیقه ۱۲ گلزنی کرد. تنها چند دقیقه بعد مالکوم با پاس آرتورو ویدال دروازه ویارئال را برای دومین بار باز کرد. به نظر می‌رسید بارسا پیروزی آسانی را به دست آورد اما زردپوشان شرایط بازی را به نفع خود کردند. این تیم در دقیقه ۲۴ اختلاف را به حداقل رساند. پس از این گل توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا نیمه اول با پیروزی تیم کاتالانی به پایان برسد.
در دقایق نخست نیمه دوم ویارئال بازی را به تساوی رساند. اشتباه خط دفاعی و مارک آندره تراشتگن باعث شد کارل اکامبی گلزنی کند. پس از این گل لیونل مسی به جای فیلیپ کوتینیو وارد زمین شد. با این حال وینسنت ایبورا گل دیگری را وارد دروازه بارسا کرد. میزبان یک بار هم تیرک دروازه آبی اناری‌ها را لرزاند. در ادامه با اشتباه‌های مدافع‌های بارسا بار دیگر ویارئال به گل رسید. کارلوس باکا با پاس خوب سانتی کاسورلا صاحب موقعیت شد و در دقیقه ۸۴ دروازه مهمان را باز کرد.
آبی اناری‌ها با وجود مسی نتوانسته بودند دروازه میزبان را تهدید کنند. در این شرایط ویارئال با اخراج آلوارو گونسالس ۱۰ نفره شد. بارسلونا در دقیقه ۸۹ یک ضربه آزاد به دست آورد که مسی به راحتی آن را به گل تبدیل کرد. شاگردان ارنستو والورده در وقت‌های اضافه به شدت دروازه حریف را تحت فشار قرار دادند و لوئیس سوارس در لحظات پایانی گل مساوی را به ثمر رساند تا بارسا از شکست فرار کند.
آبی اناری‌ها ۷۰ امتیازی شدند و در فاصله ۸ امتیازی با اتلتیکومادرید در صدر جدول ماندند.
کد مطلب: 105429
برچسب ها: بارسلونا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *