کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضوردائم خواهران منصوریان در بندرعباس

17 فروردين 1398 ساعت 13:32

رئیس هیأت ووشو هرمزگان از حضور دائمی خواهران منصوریان، مدال آوران جهانی ووشو در بندرعباس خبرداد.


رئیس هیأت ووشو هرمزگان از حضور دائمی خواهران منصوریان، مدال آوران جهانی ووشو در بندرعباس خبرداد.
‌به گزارش ایسنا، علیرضا بهرمن با اعلام این خبر اظهار کرد: ٩٧ سال پرباری برای ووشوی هرمزگان بود و این روند را با استعانت از خداوند سبحان با قدرت هرچه تمام‌تر در سال ٩٨ هم ادامه دارد.
وی افزود: هرچند در سال گذشته افرادی قصد داشتند برایمان حاشیه‌هایی را ایجاد کنند اما درایت اعضای هیأت و پشتوانه مسئولان استانی و کشوری مانع از آن شد که این هیأت فعال وارد دعوا شود.
بهرمن خاطرنشان کرد: این موضوع را باید بگویم که بندهشخصأ با احدی مشکل ندارم و درب هیأت ووشو به روی همه باز است و از تمامی کسانی که قصد دارند به جوانان خدمت کنند، استقبال می‌کنیم.
رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان با اشاره به حضور دائمی خواهران منصوریان در بندرعباس گفت: شهربانو منصوریان به‌همراه همسرش امید نوابی و خواهرش سهیلا از اردیبهشت‌ماه امسال جهت کمک به ووشوی بانوان استان به بندرعباس می‌آیند و در این شهر زندگی خواهند کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه این خبر نه‌تنها برای ووشو نویدبخش است بلکه اتفاقی بزرگ در ورزش هرمزگان است، اضافه کرد: این قهرمانان در بندرعباس تمرین می‌کنند و مدال‌های آنان در رقابت‌های جهانی و آسیایی زین‌پس بنام هرمزگان ثبت خواهد شد.


کد مطلب: 105503

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/105503/حضوردائم-خواهران-منصوریان-بندرعباس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir