۰
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴

سیلاب در ملایر 4 کشته داشت

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ملایر گفت: در حوادثی که به سامانه 115 اعلام شده است، به دنبال بارندگی و سیلاب اخیر در شهرستان ملایر متأسفانه 4 نفر کشته و 4 نفر دیگر نیز مجروح شده اند.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ملایر گفت: در حوادثی که به سامانه 115 اعلام شده است، به دنبال بارندگی و سیلاب اخیر در شهرستان ملایر متأسفانه 4 نفر کشته و 4 نفر دیگر نیز مجروح شده اند.
به گزارش ایسنا، حمید حمزه لو،‌ با بیان اینکه دو نفر به علت غرق شدن در آب رودخانه و دو نفر نیز به علت ماندن زیر آوار فوت کردند، افزود: رودخانه حرم آباد یک نفر فوتی و یک نفر مجروح داشته است.
وی اظهار کرد: در روستای واشان یک نفر مصدوم ناشی از آوار، در روستای طجر علوی یک نفر مصدوم ناشی از آوار روستای میشن، دو نفر فوتی ناشی از ریزش آوار، در روستای بوربور یک نفر مصدوم ناشی از ریزش آوار و در رودخانه شوشاب به بلرتو نیز یک نفر فوتی داشته ایم.
حمزه لو در ادامه به 2 کشته و 7 مجروح در تصادف گرجایی اشاره کرد و گفت: به دنبال تماس مردمی با مرکز فوریت های پزشکی 115 مبنی بر تصادف در حد فاصل پری زنگنه و گرجایی با تعداد مصدومان بالا، بلافاصله مأموریت به پایگاه اورژانس جاده ای زنگنه اعلام شد که با وجود بارندگی و لغزنده بودن جاده نیروهای اعزامی در 7 دقیقه به محل حادثه رسیدند.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ملایر گفت: علاوه بر پایگاه زنگنه، پایگاه هلال احمر پیروز، پایگاه اورزانس شهری 3 و پایگاه اورژانس شهری یک نیز به محل اعزام شدند که به علت شدت جراحات 2 نفر از مصدومان با وجود انجام CPR طی مسیر در بیمارستان امام حسین(ع) و غرضی فوت کردند.
وی با اشاره به اینکه توسط تکنسین‌های اورژانس شهرستان امسال به تعداد زیادی آموزش‌های اورژانس پیش بیمارستانی داده شده است، افزود: طبق برنامه ریزی‌ها در سال ۹۸ به 5هزار نفر دیگر از شهروندان این آموزش‌ها داده می شود.
حمزه لو با بیان اینکه کشیک های نوروزی از 15 اسفندماه تا پایان تعطیلات در 16 فروردین ماه فعال بودند، خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان های امام حسین(ع) و مهر، فوریت های پزشکی 115 و مراکز جامع سلامت شبانه روزی شهرهای سامن و ازندریان با 6 پزشک و مراکز جامع سلامت جوکار، اسلامشهر آق گل، حسین آباد ناظم، زنگنه و انوج در ساعت اداری به خدمات‌رسانی به بیماران پرداختند و فعال بودند.
کد مطلب: 105504
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *